اداره کل ورزش مازندران از مدیرعامل مستعفی پرسپولیس شکایت کرد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,پرسپولیس
اداره کل ورزش و جوانان مازندران از مهدی رسول‌پناه مدیرعامل مستعفی پرسپولیس به خاطر توهین به مردم استان شکایت کرد. 

به گزارش ایرنا ، روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران امروز شنبه اعلام کرد که توهین مدیرعامل مستعفی سرخپوشان به مردم این خطه شمال کشور مدیرکل ورزش این استان را برای رساندن شکایت مردم استان به گوش مسئولان ورزش کشور راهی تهران کرد.

بر اساس این گزارش ، حسن رنگرز که اواسط مهر ماه سال جاری به عنوان مدیرکل ورزش مازندران منصوب شد ، در سفر به تهران ضمن ارایه مراتب اعتراض مردم استان به دستگاه ورزش کشور و باشگاه پرسپولیس ، پیگیری حقوقی نیز نسبت به این اظهارات مدیرعامل مستعفی پرسپولیس خواهد داشت.

اظهارات اخیر مدیرعامل پرسپولیس خطاب به یکی از بازیکنان مازندرانی این باشگاه ، بازتاب منفی در فضای مجازی و محافل مردمی مازندران داشت تا جایی که رییس مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی خواستار برخورد قضایی و حقوقی با فرد هتاک شد.

 

کریم باقری مربی تیم پرسپولیس تهران  نیز به این اظهارات واکنش نشان داد و از مدیرعامل هتاک خواست برای جلوگیری از حواشی بعدی برای باشگاه از ستمش استعفا کند که این کار انجام شد.

 

اگرچه مازندرانی ها با داشتن نساجی در رقابت های لیگ برتر عنوان پرهوادار ترین تیم شهرستانی حاضر در این رقابت ها را در دو سال گذشته به خود اختصاص دادند، ولی استقلال و پرسپولیس نیز دو تیم پرهوادار خارج استان هستند که در بین مردم فوتبالدوست این خطه شمال کشور هواداران زیادی دارند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------