باشگاه پرسپولیس مطالبات برانکو را به طور کامل پرداخت کرد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,پرسپولیس
سرپرست مستعفی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد مابقی مطالبات برانکو ایوانکوویچ به طور کامل پرداخت و با این مربی تسویه حساب شد. 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مهدی رسول‌پناه با اعلام پرداخت کامل مطالبات برانکو اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که در پایان کار سرپرستی باشگاه پرسپولیس به قولی که به هواداران دادم عمل کردم و طلب برانکو به صورت کامل پرداخت شد. جا دارد از همه اعضای محترم هیئت مدیره باشگاه، کارگزار باشگاه پرسپولیس و همه کسانی که در این راستا کمک کردند، تشکر کنم، چرا که در وضعیت کنونی و گرانی ارز خارجی تأمین این پول واقعاً دشوار و سخت بود.

 

وی در ادامه افزود: در کنار مطالبات سرمربی محترم کروات، طلب دستیاران برانکو هم به صورت کامل پرداخت شد و دیگر از این ناحیه جای نگرانی وجود ندارد. ان‌شاءالله به زودی پنجره بسته شده نقل‌وانتقالات باشگاه پرسپولیس هم باز خواهد شد.

 

رسول‌پناه در پایان گفت: همچنین وظیفه خودم می‌دانم به‌عنوان یک هوادار تیم پرسپولیس از برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش هم بابت زحماتی که برای این تیم کشیدند قدردانی و به خاطر این تأخیر دو ساله در پرداخت دستمزد از آنها عذرخواهی کنم. در خاتمه برای این مربی جنتلمن و باشخصیت آرزوی موفقیت و تندرستی دارم.

 

علی‌نژاد: هیئت مدیره پرسپولیس فردا مدیرعامل جدید را انتخاب خواهد کرد

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش اعلام کرد جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس برای انتخاب مدیرعامل جدید این باشگاه فردا برگزار خواهد شد.

 

مهدی علی‌نژاد درباره آخرین وضعیت مدیریت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: هر چهار نفر اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس همچنان در سمت‌های خود حضور دارند و با استعفای هیچ‌کدام از این افراد موافقت نشده است.

 

وی افزود: فقط سرپرست باشگاه (رسول‌پناه) از سمت خود استعفا کرده است که فکر می‌کنم فردا (پنجشنبه) هیئت مدیره باشگاه جلسه خواهد داشت و درباره استعفای سرپرست و انتخاب مدیرعامل جدید تصمیم‌گیری خواهند کرد.

 

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش در مورد اینکه امکان دارد علی رغبتی و مهدی رسول‌پناه در جلسه هیئت مدیره شرکت نکنند، گفت: همه اعضا در این جلسه حضور خواهند داشت و جلسه هیئت مدیره با حضور تمام افراد برگزار خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------