آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

مصوبه ما برای سفر سعادتمند به ایتالیا فقط جام را از استقلال گرفت!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,اسماعیل خلیل‌زاده
اسماعیل خلیل‌زاده، رئیس هیئت مدیره استقلال درباره حواشی آبی پوشان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل خلیل‌زاده، رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: دکتر نوروزی با رفع مشکلات به کادرپزشکی استقلال بازگشت.

 

او بیان کرد: مصوبه ما برای سفر سعادتمند به ایتالیا فقط برای کم کردن مطالبات استراماچونی بود. این چالش یک جام را از استقلال گرفت.

 

خلیل‌زاده تصریح کرد: پول وینفرد شفر به حساب او نشسته و اگر تا آخر وقت امروز به فیفا نامه نزند ما خودمان مستندات پرداختی را به فیفا ارسال می‌کنیم. مشکلی بابت باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی نداریم.

 

او گفت: حامی مالی اول ما که من در مقابل انتخاب آن مقاومت می‌کردم، تا امروز فقط ۷ میلیارد تومان به استقلال پرداخت کرده است. مجبور شدیم شرکت دیگری را به عنوان کارگزار انتخاب کنیم.

 

رئیس هیئت مدیره استقلال گفت: محمد نادری پذیرفت که مبلغ رضایتنامه را خودش بپردازد. از قراردادی که با او بستیم، مبلغی برای نادری باقی می‌ماند.

 

او بیان کرد: خبر قرارداد‌های ۸ - ۱۰ میلیارد تومانی بازیکنان استقلال برای یکسال صحت دارد. باید قرارداد بازنگری و اصلاح شوند.

 

رئیس هیئت مدیره استقلال گفت: هواداران به این فصل امیدوار باشند، چون کادرفنی و بازیکنان خوبی داریم. هیئت مدیره باید دغدغه‌های مالی را برطرف کند و پرداختی به خارجی‌ها هم از این طریق بوده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------