شکوری: با قوچان‌نژاد مذاکره مستقیم نداشته‌ایم/ موجودی باشگاه حدود ۷میلیون تومان است!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , شکوری
معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس تأکید کرد که این باشگاه به‌طور مستقیم هیچ مذاکره‌ای با قوچان‌نژاد نداشته است. 

به گزارش تسنیم، ابراهیم شکوری که میهمان برنامه تلویزیونی «در انتهای الوند» بود، در پاسخ به این سؤال که قرار بود مدیرعامل پرسپولیس شود اما در نهایت به‌عنوان معاون اجرایی منصوب شد، اظهار داشت: براساس نیازی که وجود داشت و البته شرایط باشگاه، سمت معاونت اجرایی پیشنهاد شد. با توجه به اینکه 40 روز تا فینال لیگ قهرمانان آسیا باقی مانده است، آمده‌ایم که به تیم کمک کنیم. ان‌شاءالله که ارتباط خوبی بین باشگاه و تیم برقرار کنیم و حاشیه‌ها کم شود.

 

«آیا صحبتی برای مدیرعاملی شما شد؟»، شکوری در پاسخ به این سؤال گفت: کم و زیاد شد اما گذشته است. من الآن معاون باشگاه هستم و تمام تلاشم را می‌کنم تا به باشگاه و مدیرعامل کمک کنم و از حواشی کم شود و تیم آماده مسابقات آینده شود.

 

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس درباره رأی مربوط به محرومیت عیسی آل‌کثیر عنوان کرد: بعد از رأیی که آمد، بلافاصله درخواست گرندز رأی دادیم و کنفدراسیون فوتبال آسیا هم موافقت کرد، منتظر اطلاعات رأی هستیم تا معاونت حقوقی که از یکی دو روز آینده در باشگاه مستقر می‌شود، بررسی کند و اگر نیاز بود که احتمالاً نیاز است، این موضوع در CAS هم مطرح شود.

 

شکوری درباره احتمال کاهش محرومیت مهاجم پرسپولیس گفت: امیدواریم این اتفاق بیفتد، همه می‌دانیم عیسی قصد و سوءنیتی نداشته است اما یک‌سری قوانین بین‌المللی وجود دارد، امیدواریم بخشیده شود، چون خیلی می‌تواند به تیم ما کمک کند. امیدواریم در این زمان باقیمانده تا فینال همه کمک کنند تا پرسپولیس در یک تک‌بازی تا افتخارآفرینی بزرگ پیروز شود و کل کشور به این افتخار کنند.

 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا پرسپولیس می‌تواند برای فینال بازیکنی جذب کند، عنوان کرد: با توجه به اینکه از همه پنجره‌ها استفاده کرده‌ایم و امکان اینکه بازیکن برای فینال رجیستر کنیم، وجود ندارد، بنابراین نمی‌توانیم برای فینال بازیکنی اضافه کنیم، ما در این باره تلاش کردیم اما امکانش نیست. این تیمی که ما داریم، تنها یک نفر از فینال غرب آسیا جدا شده است، البته دو محروم هم داریم که برای حضور آنها سعی می‌کنیم.

 

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه رضا قوچان‌نژاد و رضا شکاری میان گزینه‌های پرسپولیس حضور دارند، گفت: راجع به اسامی بحث زیاد است اما آن چیزی که در دنیا مرسوم است و در ایران نیز سعی می‌کنیم آن را رعایت کنیم، قرار گرفتن بازیکنان برای ورود و خروج به تیم در اختیار کادر فنی باشد. تلاش خواهیم کرد با لیستی که یحیی گل‌محمدی در اختیار باشگاه قرار می‌دهد، مذاکره کنیم و البته بازیکنانی را که می‌خواهد نیز یک‌سری شرایط دارد، قطعاً قوچان‌نژاد بازیکن بزرگی است و در تیم ملی افتخارآفرینی کرده است اما یک‌سری شرایط خاص مانند اینکه با باشگاه خود قرارداد دارد و بحث شرایط زندگی شخصی او نیز هست. هر بازیکنی را که کادر فنی اعلام کند با تمام توان تلاش خواهیم کرد جذب کنیم، چرا که می‌دانیم تیم به آن نیاز دارد که کادر فنی اعلام کرده است و منتظر هستیم ببینیم چه اتفاقاتی افتاده است.

 

وی در خصوص اینکه به‌نظر می‌رسد با قوچان‌نژاد مذاکراتی صورت گرفته است، گفت: مذاکره مستقیم نه، چرا که او در اینجا تشریف ندارد و یک‌سری مشکلات در این مسیر است. از آن طرف در حال رصد هستیم تا ببینیم چه بازیکنانی آزاد هستند و چه بازیکنانی می‌توانند به ما کمک کند. از شانس پرسپولیس و ما در شرایطی که پرسپولیس نیاز به بازیکنان دارد، ما نمی‌توانیم بازیکن خارجی بگیریم و لیست پر است. بشخصه من، هواداران و کادر فنی به همین تیم فعلی که تمرین می‌کند و توانسته است قهرمان غرب آسیا شود ایمان داریم اما باید تیم را تقویت کنیم و این موضوعی که باشگاه می‌داند و قطعاً مدنظر کادر فنی نیز است و تلاش می‌کنیم در راستای نظرات فنی کادر فنی قدم برداریم.

 

شکوری در خصوص اینکه گفته می‌شود موجودی باشگاه پرسپولیس 7میلیون تومان است، گفت: شاید 7میلیون مبلغ دقیقی نباشد اما تقریباً همین حدود موجودی حساب باشگاه است، واقعاً کارهای خوبی برای درآمدزایی انجام می‌دهیم و بحث برانکو و مسائل گذشته حل شده است، موجودی حساب باشگاه مبلغ ناچیزی است و ما مشکلات مالی داریم و نمی‌توانیم آن را کتمان کنیم اما پرسپولیس یک باشگاه هوادارمحور است و قدرتش به هواداران است.

 

تیم ما در این خصوص در آسیا حرف اول را می‌زند و چندین بار AFC از ما به‌خاطر هواداران تقدیر کرده است و این تیم در چهار سال گذشته قهرمان و پوکر کرده و دو بار به فینال آسیا صعود کرده است. پرسپولیس همواره مشکلات مالی داشته است و تلاش می‌کنیم آن را حل کنیم و بنده نیز تلاش می‌کنم ارتباط بین کادر فنی و باشگاه به بهترین شکل برقرار شود و مشکلات به حداقل برسد. باید قبول کنیم نیاز به زمان است و ما حدود 10 روز است که به باشگاه آمده‌ایم و به‌قدری مشکلات عدیده و پرونده‌های مختلفی وجود دارد که به ذهن هیچ‌کسی نمی‌رسد و هر روز پرونده‌های جدید و مشکلات است اما باید کار کرد و هیچ جای بهانه‌جویی نیست و مردم از ما توقع دارند. شاید در حساس‌ترین برهه تاریخ پرسپولیس باشیم و اگر قهرمانی آسیا اتفاق بیفتد با شرایط سختی که داریم، می‌توانیم دل یک ملت را شاد کنیم. باید همه ارگان‌ها پای کار بیایند، چرا که بحث ملی است. این‌که بقیه باشگاه‌ها راحت بازیکن جذب می‌کنند به این خاطر است که آنها این شرایط و فشردگی کار را نداشتند  و این‌همه بازیکنان آنها دیده نشدند که بخواهند ترانسفر شوند. شاید 4،5 نفر از بهترین بازیکنان ما در این تیم از ما دیده شدند و این به‌خاطر عملکرد خوب پرسپولیس در این مقطع است و همین موضوع باعث شده است بیشترین ترانسفر را تیم ما داشته باشد.

 

شکوری اظهار داشت: ما یک کارگزاری داریم که باید از آن تشکر کرد، چون به بهترین نحو عمل کرده و و بیشتر از تعهدش هم عمل کرده و پای کار است که همچنان کمک کند، ما سعی کردیم کارگزار را از خودمان بدانیم.

 

وی درباره پاداش فینال 2018 گفت: در حال بررسی هستیم که در چند روز آینده شفاف‌سازی کنیم و گزارش بدهیم.

 

معاون اجرایی پرسپولیس درباره پاداش صعود به فینال در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: تا امروز امکان گرفتن پول وجود ندارد، در بهترین حالت اگر تحریم‌ها هم وجود نداشته باشد، یک ماه بعد از فینال می‌توانیم پول را بیاوریم، سعی می‌کنیم شفاف و با صداقت کار کنیم و مردم این را خواهند دید.

 

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه گفته می‌شود به محسن سیدی، مربی سابق دروازه‌بان‌های باشگاه گفته است برای دریافت مطالباتش شکایت کند، گفت: سعی می‌کنیم در زمان حاضر که بحث مالی دچار مشکل است، حداقل گوش شنوا داشته باشیم و به بچه‌ها و طلبکاران احترام بگزاریم و حرف‌های آن را گوش بدهیم. در خصوص سیدی نیز لحظه آخری که داشت تلفن را قطع می‌کرد از من تشکر کرد که با صداقت با او حرف زدم. سیدی 4 تا 6 ماه باشگاه پرسپولیس بوده است و حدود 50 تا 70 میلیون طلب دارد و از من خواست قول بدهم تا 20 روز آینده این پول را پرداخت می‌کنم اما من نمی‌توانستم این قول را بدهم، این امکان وجود داشت که جوری رفتار کنم که بگویم 20 روز دیگر برای مطالباتش بیاید و وقتی آمد وعده 40 روز دیگر را بدهم اما این کار را نکردم و دروغ نگفتم.

 

سیدی بعد از حرف‌های من خیلی تشکر کرد و گفت "به کمیته تعیین وضعیت خواهم رفت" و من گفتم تصمیم‌گیری در این خصوص با ایشان است اما اگر پولی بیاید، مطالبات ایشان را پرداخت می‌کنیم اما در زمان حاضر نقدینگی نداریم. در زمان حاضر همه باید دست به دست هم بدهند که آرامش داشته باشیم نه اینکه مصاحبه‌هایی انجام بدهیم  که ذهن هوادار و بازیکنان را درگیر کنیم. خود من و خیلی‌های دیگر هنوز بعد از چند سال از پرسپولیس طلب داریم اما الآن وقت آن نیست.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------