رئال 2-0 اتلتیکو/ زیدان: ببینید چگونه و چه تیمی را شکست دادیم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
رئال موفق شد در دربی مادرید مقابل اتلتیکو به پیروزی 2-0 برسد. 

به گزارش ورزش سه ، شاگردان زین الدین زیدان که چند روز قبل با پیروزی مقابل مونشن گلادباخ، به عنوان تیم اول از مرحله گروهی چمپیونزلیگ صعود کردند، امشب هم موفق شدند رقیب همشهری را با گل های کاسمیرو و یان اوبلاک (گل به خودی)، شکست بدهند.

 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و در دقیقه 6 بود که اولین موقعیت بازی نصیب لوکا مودریچ شد اما ضربه او از کنار دروازه اتلتیکو به بیرون رفت.

 

در ادامه رئالی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 10 به گل برسند اما ضربه کریم بنزما به تیر دروازه برخورد کرد. یک دقیقه بعد بار دیگر بنزما صاحب موقعیت شد اما این بار هم ضربه او راهی به چهارچوب دروازه اتلتیکو پیدا نکرد.

 

فشار حملات رئال سرانجام در دقیقه 15 به ثمر نشست و این تیم توانست به گل برسد. روی ضربه کرنر تونی کروس بود که کاسمیرو بالاتر از همه ضربه سر را زد و دروازه اوبلاک را باز کرد.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال

بعد از این گل بازی متعادل شد و بازی بیشتر در میانه میدان در جریان بود و حملات دو تیم، به موقعیت ویژه ای منجر نمی شد. در لحظات پایانی نیمه اول بازی کمی به خشونت کشیده شد اما در نهایت در این نیمه توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و رئالی ها با برتری 1-0 به رختکن رفتند.

 

نیمه دوم را اتلتیکو با سه تعویض آغاز کرد اما باز هم این رئالی ها بودند که شروع بهتری داشتند و در دقیقه 52، سرخیو راموس می‌توانست روی یک ضربه آزاد، با ضربه سر دروازه حریف را باز کند اما توپ از کنار دروازه به بیرون رفت. یک دقیقه بعد نوبت فرلان مندی بود که شانس خود را روی یک شوت از راه دورامتحان کند اما ضربه او هم تبدیل به گل نشد.

 

پس از آن نوبت بازیکنان اتلتیکو مادرید بود که حملاتی روی دروازه رئال داشته باشند و در دقیقه 55، روی ارسال مارکوس یورنته به تیر دوم، لمار فرصت داشت تا گل تساوی را به ثمر برساند اما ضربه او هم از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 63 رئال به گل دوم رسید. روی یک ضربه آزاد بود که توپ با دفع مدافعان اتلتیکو پشت محوطه جریمه به دنی کارواخال رسید و شوت محکم و دیدنی او بعد از برخورد به تیر دروازه، به پشت یان اوبلاک برخورد کرد و وارد دروازه شد.

 

 تیم میهمان که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت، پیش کشید اما بازیکنان این تیم نمی توانستند موقعیت چندانی روی دروازه رئال ایجاد کنند. در دقیقه 75، تریپیه با یک پاس خوب، سائول را صاحب موقعیت کرد اما ضربه او هم راهی به چهارچوب دروازه رئال پیدا نکرد.

 

در دقیقه 80، اتلتیکو صاحب یک موقعیت خوب شد اما ضربه سر سائول روی ارسال رنان لودی هم نتوانست قفل دروازه رئال را باز کند. سه دقیقه بعد، بار دیگر لمار با حرکات تکنیکی اش خط دفاعی رئال را به هم ریخت اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

در دقایق پایان این رئال بود که بار دیگر به تیم برتر زمین تبدیل شد و چیزی نمانده بود که واکنش خوب اوبلاک، مانع از گلزنی لوکاس واسکز شد و در نهایت بازی با همان نتیجه 2-0 به سود رئال به پایان رسید.

 

زیدان: ببینید چگونه و چه تیمی را شکست دادیم

زین الدین زیدان پس از پیروزی رئال در دربی به شکل ویژه ای خوشحال بود و از بازیکنانش ستایش کرد.

 

به گزارش  ورزش سه ، رئال مادرید تا هفته پیش شرایطی بحرانی داشت و زین الدین زیدان باید سه فینال پیش رو را می برد تا ماندنی می شد. همین اتفاق نیز در نهایت رخ داد. رئال ابتدا سویا را در سانچس پیسخوان شکست داد. سپس گلادباخ را در مادرید برد و به دور بعد لیگ قهرمانان رفت و امشب نیز توانست فاتح دربی مادرید شود. در دیداری که اتلتیکو در بسیاری مقاطع بازی دست و پا بسته نشان می داد، رئال با دو گل پیروز شد.

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال

 

زین الدین زیدان در پایان بازی گفت:« از بازی به طور کامل رضایت دارم و خوشحالم. مثل بازی با گلادباخ بودیم و ببینید که چگونه و چه تیمی را شکست دادیم. اتلتیکویی را بردیم که 26 بازی متوالی در لالیگا نباخته بود.

 

به خوبی بر این تیم فشار آوردیم و اجازه ندادیم اتلتیکو بازی خودش را انجام دهد. تنها یک موقعیت روی ضربه سر سائول داشتند و در مجموع بازی تحت کنترل ما بود.» 

 

کروس و مودریچ:« بازی را باز می کردیم تا فضا ایجاد کنیم و راه فرار پیدا شود. سپس به سرعت از یک سمت به سمتی دیگر می رفتیک و در این راه مودریچ و کروس استثنایی کار می کردند. کریم هم عالی بود. لوکاس و کارواخال و واران و راموس هم بی نظیر بازی کردند. در مجموع از همه رضایت دارم.» 

 

سیستم چرخشی  در بازی های آتی:« خواهیم دید. سه بازی متوالی با تغییراتی اندک داشته ایم ولی من ثابت کرده ام که روی تمامی بازیکنانم حساب می کنم.»

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------