کنعانی‌زادگان:‌ شجاع برای پرسپولیس دعا می‌کند/ فوتبال درون‌تیمی از بازی با ذوب‌آهن سخت‌تر بود



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,کنعانی‌زادگان
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس امیدوار است تیمش در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مقام قهرمانی را به دست آورد. 

به گزارش ایسنا،‌ محمدحسین کنعانی‌زادگان بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پیش از سفر تیمش به قطر برای برگزاری دیدار فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت:‌ شرایط خوبی را پشت سر گذاشتیم. بازی‌های تیم‌های شرق آسیا را هم آنالیز کردیم. تیمی که در نهایت روبروی ما قرار می‌گیرد، شرایط خوبی دارد. تقابل دو قطب غرب و شرق آسیا خیلی سخت است و امیدوارم پیروز میدان باشیم. شرایط تیم ما خیلی خوب است. ما توانستیم یک فوتبال درون تیمی خوب و سخت انجام دهیم که حتی داور رسمی هم داشت. فکر می‌کنم فوتبال درون تیمی ما از بازی برابر ذوب‌آهن سخت‌تر بود. همه بازیکنان آماده هستند که با جام از زمین خارج شویم.

 

او در واکنش به اینکه اگر پرسپولیس قهرمان آسیا شود، موهایش را می‌تراشد، خاطرنشان کرد:‌ این قولی است که دادیم و باید به آن عمل کنیم.

 

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد:‌ ما خط حمله خوبی داریم و خط دفاع ما توانایی خودش را نشان داده است. امیدوارم فینال را به موفقیت بگذرانیم.

 

کنعانی‌زادگان درباره نبود شجاع خلیل‌زاده در خط دفاع گفت: شجاع برای تیم ما خیلی زحمت کشیده است و توانسته برای این تیم قهرمانی بیاورد. می‌دانم او برای ما دعا می‌کند و چه من در خط دفاع باشم یا هر کس دیگری، مهم موفقیت پرسپولیس است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------