لجبازی عجیب سرمربی آنتورپ با علیرضا بیرانوند/طارمی: از اینکه در پورتو هستم واقعا خوشحالم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , فوتبال
برای همه این سوال پیش آمده چرا لکو از مدافعان تیمش انتقاد نمی‌کند؟ 

به گزارش خبرآنلاین؛ لکو سرمربی آنتورپ بلژیک بعد از شکست دو بر صفر در برابر بروژ، به انتقاد از بیرانوند پرداخت و بیان کرد نباید این بازیکن را بازی می داد. بنظر می رسد این رفتار سرمربی آنتورپ با بیرانوند به نوعی لج و لجبازی باشد. ظاهرا بیش از او باشگاه روی خرید گلر ایرانی تأکید داشته و لکو هم از این مسئله زیاد خوشش نیامده است.

 

روز قبل و پس از حرف های دیروز این مربی در مورد بیرانوند، هواداران ایرانی به صفحه رسمی باشگاه آنتورپ رفتند و به انتقاد از او پرداختند. برای اکثر آنها یک سوال وجود داشت؛ چرا لکو از مدافعان تیمش انتقاد نکرده است؟ در دیدار تاتنهام و آنتورب هم مدافعان این تیم پراشتباه ظاهر شدند ولی لکو کوچکترین انتقادی از آنها نکرده بود.

 

طارمی:از اینکه در باشگاه پورتو هستم واقعا خوشحالم

مهاجم ایرانی باشگاه پورتو بعد از گلزنی برای پورتو در مورد جدال با توندلا صحبت کرد و از بودن در باشگاه پرتغالی احساس رضایت کرد.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , فوتبال

 

به گزارش فارس، شب قبل در چارچوب جام حذفی فوتبال پرتغال (Taça de Portugal) ، تیم فوتبال پورتو در خانه به مصاف توندلا رفت و به برتری ۲ بر یک رسید.

 

مهدی طارمی در ابتدا در ترکیب پورتو قرار داشت و توانست در دقیقه ۴ گل اول تیمش را به ثمر رساند.

 

ستاره ایرانی بعد از این بازی گفت:ما می توانستیم بیشتر گل بزنیم ولی مهمترین چیز این است که توانستیم با نمایش خود به برد دست یابیم.

 

وی ادامه داد :من از اینکه در پورتو هستم بسیار خوشحالم. بسیار راضی هستم و همیشه می خواهم با تمرکز کردن به تیمم کمک کنم.

 

تمجید سرمربی پورتو از طارمی / کونسیسائو: با توانایی بازیکنان کنترل بازی را در دست گرفتیم

سرمربی پورتو پس از پیروزی در جام حذفی مقابل توندلا از عملکرد بازیکن ایرانی تیم تمجید کرد و ترکیب بازیکنانش را بسیار راضی کننده خواند.

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته طارمی در دیدار خانگی پورتو مقابل توندلا در جام حذفی در دقیقه ۴ گلزنی کرد و مورد تمجید سرمربی خود قرار گرفت.

 

سرجیو کونسیسائو  در خصوص اینکه زوج طارمی و مارِگا چقدر خوب کار کرده و این تیم حتی ۲ مهاجم دیگر مثل تونی مارتینز و اوانیلسون دارد، گفت: بسیار زیاد از ترکیب تیمم راضی هستم. ما توانستیم در بازی مسلط شویم و کنترل زمین را در دست گیریم. این مسئله هم با توانایی بازیکنان و عملکرد آنان در میدان بدست آمد.

 

وی اظهار داشت: این کیفیت را در لیگ قهرمانان اروپا نیز نشان دادیم. مهمترین چیز برای من این است که تیم و بازیکنانم رفتار مناسبی نسبت به بازی‌ها دارند.

 

سرمربی پورتو ادامه داد: بازیکنانم هر روز برای بازی بعدی تلاش می‌کنند و این مسئله مرا بسیار خوشحال می‌کند.

 

مهدی طارمی موفق در ۳ بازی متوالی در ورزشگاه دراگو برای پورتو گلزنی کند و درخشان ظاهر شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------