آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

کرمانی مقدم: پرسپولیس با سیستم علی اصغری اولسان را گیج کند/ قهرمانی با گلزنی لک هم ارزشمند است



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , پرسپولیس
هافبک اسبق پرسپولیس گفت: به قول علی آقای پروین، می‌توانیم با استفاده از سیستم علی اصغری اولسان را گیج کنیم. 

مرتضی کرمانی مقدم در گفت و گو با فارس، درباره دیدار باشگاه پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: قطعا اولسان مانند پرسپولیس تیم خوبی است که به فینال آمده و مهره های خوبی هم دارد. البته از یک لحاظ از صعود این تیم به فینال خوشحال هستم زیرا تیم‌های ما همیشه مقابل حریفان کره‌ای نسبت به ژاپنی‌ها راحت تر بازی می کنند و برابر تیم‌های این کشور حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. حتی وقتی خودمان برای تیم ملی و پرسپولیس بازی می‌کردیم کارمان مقابل تیم های کره ای راحت تر از ژاپنی‌ها بود.

 

وی افزود: هرچند سه بازیکن اصلی پرسپولیس در بازی نهایی حضور ندارند اما سایر نفرات باغیرت هستند و هرکسی به زمین برود، تمام توان و جان خود را برای موفقیت تیم به کار می‌گیرد. امیدوارم پرسپولیس بتواند گل اول را به ثمر برساند زیرا در این حالت با توجه به برنامه دفاعی عالی تیم می‌تواند گام بزرگی را برای برنده شدن بردارد.

 

هافبک اسبق پرسپولیس درباره تاثیر بازی نکردن این تیم در دو هفته اخیر لیگ برتر روی عملکرد شاگردان یحیی گل محمدی در مسابقه نهایی لیگ قهرمانان گفت: این موضوع خیلی بد است زیرا پرسپولیس برخلاف اولسان که از دل رقابت‌های سطح بالای لیگ قهرمانان به فینال آمده به دلیل برگزار نشدن مسابقاتش تا حدی از شرایط بازی دور شد و از این لحاظ حریف کره‌ای جلوتر است. اگر همان بازی با ذوب‌آهن هم انجام می‌شد خیلی به سود پرسپولیس بود. تنها نکته‌ای که مرا نگران می‌کند همین است و امیدوارم با برنامه گل محمدی و کادرفنی مشکلی از این لحاظ به وجود نیاید.

 

کرمانی مقدم با اشاره به سرعتی بازی کردن تیم کره‌ای توضیح داد: همیشه تیم‌های شرق آسیا سرعت مناسبی داشته‌اند همانگونه که تیم‌های ما از لحاظ قدرت به آنها برتری دارند. فکر می‌کنم گل محمدی برای مهار بازیکنان اولسان برنامه دارد. این تیم جدا از نفرات کره‌ای اش بازیکنان خارجی خوبی هم در اختیار دارد اما به قول علی آقای پروین می‌توانیم از سیستم علی اصغری فوتبال کشورمان استفاده کرده و اولسان را گیج کنیم (باخنده).

 

وی ادامه داد: پرسپولیس با وجود تمام کارشکنی ها و محرومیت‌ها به فینال آسیا رسیده و همین، دست مریزاد بزرگی دارد. کل تیم برای رسیدن به همین مرحله با جان و دل بازی کردند و باید به آنها خسته نباشید گفت. در بازی نهایی هم هر نتیجه‌ای رقم بخورد نباید به کاردفنی و بازیکنان ایرادی گرفت. با این وجود امیدوارم با کسب یک قهرمانی شیرین دل کل مردم ایران به ویژه پرسپولیسی‌ها شاد شود.

 

بازیکن اسبق پرسپولیس درباره اینکه آیا مهاجمان این تیم می‌توانند در بازی فینال برخلاف رقابت‌های لیگ برتر گلزنی کنند، گفت: اهمیتی ندارد مهاجمان در این بازی گل بزنند یا بازیکنان پست‌های دیگر. حتی اگر پرسپولیس با گل حامد لک قهرمان شود ارزش زیادی دارد. قطعا گل محمدی در بازی با اولسان از یک مهاجم استفاده می‌کند اما هافبک های مان با وجود غیبت پهلوان و امیری هم نفرات با کیفیتی هستند. شماره 9 بازیکن هدف است و باید با زحمت و دوندگی زیاد نفرات حریف را خسته کرده و حتی اگر خودش موفق به گلزنی نشد، هافبک ها را در موقعیت گلزنی قرار بدهد.

 

کرمانی مقدم درباره احتمال کشیده شدن این مسابقه به وقت اضافی و ضربات پنالتی عنوان کرد: احتمال این موضوع با توجه به قدرت خط دفاعی پرسپولیس و رعایت خوب اصول دفاعی زیاد است. اگر این تیم نتواند گلزنی هم کند سخت گل می‌خورد. 

 

وی درباره صادر شدن مجوز حضور هواداران در ورزشگاه برای تماشای فینال لیگ قهرمانان گفت: این موضوع هم به سود پرسپولیس است. قطعا ایرانی های عزیز مقیم قطر از این تیم حمایت می‌کنند. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------