آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

احتمال جدایی «رضاییان» و «بیرانوند» /رسن در آستانه ثبت قرارداد با القطر



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
نشریه استاد الدوحه از احتمال جدایی مدافع ملی‌پوش ایرانی از الدحیل خبر داد. 

به گزارش ایرنا، روزنامه قطری استادالدوحه در گزارشی به نقل و انتقالات احتمالی تیم الدحیل پرداخت و عنوان کرد: تیم الدحیل قرار است در جام باشگاه‌های جهان شرکت کند و «صبری لموشی» سرمربی این تیم می‌خواهد که تیمش را تقویت کند.

 

این نشریه در ادامه نوشت: پیش‌بینی می‌شود که «یوسف المساکنی» ملی پوش تونسی اولین کسی باشد که از این تیم برود و دومین بازیکنی که احتمال خروج او از الدحیل وجود دارد «رامین رضاییان» است.

 

این بازیکن ایرانی احتمال دارد به صورت قرضی و یا به صورت قطعی از الدحیل برود. گفته می‌شود که مقصد بعدی رضاییان تیم السیلیه باشد. این مدافع ملی‌پوش در زمان مربیگری «ولید الرکراکی» یکی از بازیکنان اصلی الدحیل به شمار می‌رفت اما حالا با آمدن لموشی به نظر می‌رسد که جایی در تفکرات او نداشته باشد. 

 

جام باشگاه‌های جهان از ۱۳ بهمن‌ماه با حضور تیم‌هایی همچون بایرن‌مونیخ، الدحیل و اولسان هیوندای در قطر برگزار خواهد شد.

 

آیا بیرانوند از آنتورپ جدا می شود؟ 

آنتورپ شب گذشته در حالی در هفته هیجدهم لیگ بلژیک به مصاف تیم واسلند بورن رفت که علیرضا بیرانوند روی نیمکت ذخیره های تیم بود. 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
نشریه استاد الدوحه از احتمال جدایی مدافع ملی‌پوش ایرانی از الدحیل خبر داد. 

 

به گزارش ورزش سه، علیرضا بعد از تحمل ۱۵ هفته نیمکت نشینی در آنتورپ در بازی با تاتنهام به میدان رفت و ارایه گر بازی خوبی در چارچوب دروازه تیم بلژیکی بود اما بعد از این بازی حضور او در هفته شانزدهم بازی ها با انتقاد لکو سرمربی تیم همراه بود تا جایی که خطاب به خبرنگاران گفت اشتباه کردم به علیرضا بازی دادم. این مصاحبه او واکنش شدید مرد شماره یک تیم ملی فوتبال ایران را به همراه داشت تا جایی که به روزنامه نگاران ایرانی گفت خطاب به سرمربی تیم گفتم به خاطر مصاحبه شما تا صبح نخوابیدم. 

 

آنطور که از شواهد امر پیداست لکو دوست دارد هم چنان به دروازه بان فرانسوی تیمش در ترکیب آنتورپ میدان دهد؛ و بعید است در ادامه مسیر علیرضا شانسی برای ادامه حضور مجدد در ترکیب تیم بلژیکی پیدا کند مگر اینکه اتفاق خاصی برای دروازه بان فرانسوی رخ دهد. البته باید به این نکته مهم اشاره کرد در فوتبال حرفه ای یا بهتر است بگوییم فوتبال اروپا مربیان یک دروازه بان را به عنوان دروازه بان اول انتخاب می کنند و حتی در روزهایی که دروازه بان اول اشتباه می کنند باز هم حامی او هستند. اما در ایران نگاه این چنین نیست و بیشتر مربیان می گویند ما دو دروازه بان خوب و اول داریم؛ بطوریکه وقتی یک دروازه بان اشتباه می کند دروازه بان بعدی اول می شود و دروازه بان بعدی در صورت اشتباه جای خود را به دروازه بان اول می دهد واین سیستم چرخشی قابل انکار نیست که در فوتبال ما وجود دارد. نمونه اش در استقلال بعد از شکست این تیم در برابر فولاد محمود فکری بر آن شد به رشید مظاهری درون دروازه آبی ها میدان دهد و این دروازه بان تا روزی که در ترکیب آبی ها خوب باشد مرد شماره یک خواهد بود اما یک لغزش ممکن است دوباره سید حسین را به دروازه بان اول استقلال تبدیل کند. 

 

علیرضا بیرانوند از شرایطش در تیم آنتورپ اصلا راضی به نظر نمی رسد؛ به خصوص که تداوم نیمکت نشینی در تیم بلژیکی ممکن است به موقعیت او در تیم ملی ضربه بزند. به خصوص که مصاحبه سرمربی آنتورپ بد جوری از نظر روحی و روانی مرد شماره یک تیم ملی فوتبال ایران را به هم ریخته است. پیش بینی می شود علیرضا به همین خاطر در تعطیلات زمستانی تصمیم جدیدی در مورد آینده اش بگیرد. حضور در یک تیم بلژیکی دیگر به عنوان بازیکن قرضی. حضور در تیمی که شانس بازی داشته باشد. پیش از این گفته می شد لکو شاید از سوی مدیران باشگاه آنتورپ اخراج شود اما فعلا این اتفاق صورت نگرفته است. آنتورپ هم اکنون با ۱۹ امتیاز از ۱۸ بازی تیم ششم لیگ برتر بلژیک به حساب می آید که این کارنامه خیلی هم قابل دفاع نیست. 

 

باید دید در روزهای آتی واکنش علیرضا بیرانوند به ادامه نیمکت نشینی اش در آنتورپ چه خواهد بود؟

 

رسن در آستانه ثبت قرارداد با القطر

یک رسانه قطری خبر داد که هافبک سابق پرسپولیس در آستانه پیوستن به القطر قرار دارد.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال

 رسانه قطری الوطن نوشت: بشار رسن هافبک تیم ملی عراق پس از نایب قهرمانی با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا از این تیم جدا شد و در حال حاضر در آستانه پیوستن به باشگاه القطر قرار دارد.

 

این بازیکن در پاسخ به پرسشی در مورد آینده‌اش نیز تاکید داشت که در دوحه می‌ماند.

 

رسن در نقل و انتقالات قبلی هم مورد توجه باشگاه القطر قرار داشت اما به دلیل اینکه دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا به چند ماه بعد موکول شده بود، او ترجیح داد که در پرسپولیس بماند.

 

هر چند باشگاه دیگر قطری هم در صف خرید این بازیکن هستند اما القطر نزدیک ترین مقصد برای بشار به نظر می‌رسد. او می‌تواند خرید خوبی برای این تیم باشد.

 

القطر علی کریمی هافبک تیم ملی فوتبال ایران را نیز در اختیار دارد.

 

همچنین رسانه الرایه قطر هم نوشت که القطر ماه اکتبر با بشار وارد مذاکره شده بود. قرارداد او با القطر به مدت دو فصل و نیم خواهد بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------