بشار رسن: دوست داشتم با قهرمانی آسیا از پرسپولیس خداحافظی کنم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,بشار رسن
هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس گفت که سه چهار ماه پیش با باشگاه توافق کرده بود که بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا از جمع سرخپوشان جدا شود. 

به گزارش  خبرآنلاین، بشار رسن هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس که پس از دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا از جمع سرخپوشان جدا شد، درباره جدایی‌اش اظهار داشت: من سه چهار ماه پیش با باشگاه پرسپولیس توافق کردم بعد از دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا از این تیم جدا شوم و به دلیل اینکه کمبود بازیکن داشتیم تا فینال ماندم.

 

«دوست داشتم با قهرمانی آسیا از پرسپولیس خداحافظی کنم.»، وی با بیان این جمله ادامه داد: از هواداران پرسپولیس و مردم ایران تشکر می‌کنم. به هواداران پرسپولیس افتخار می‌کنم و هر جایی که می‌روم از آنها تعریف می‌کنم. پرسپولیس ان‌شاءالله همیشه سربلند و موفق باشد و هر سال قهرمان لیگ شود و به فینال آسیا برسد. 

 

بشار رسن در پاسخ به این پرسش که «بهترین خاطره‌ات از حضور در پرسپولیس چیست؟»، گفت: بهترین خاطرات من در بازی با النصر و السد به همراه پرسپولیس بود. 

 

هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که احتمال دارد دوباره به این تیم برگردد، تصریح کرد: بله. ان‌شاءالله، اگر پیر نشدم! شاید بگویند پیر شده‌ام و مرا نخواهند.

 

وی در پاسخ به این پرسش که بهترین دوستش در پرسپولیس که بود، خاطرنشان کرد: بدون شک من در پرسپولیس با همه دوست بودم. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------