آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

فتح الله زاده: اگر پرسپولیس - اولسان بازی ملی است بازی‌های آسیایی ما هم ملی بود/ اینکه مددی از خودش اختیاری ندارد اتفاق خوبی نیست



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , فتح الله زاده
مدیرعامل سابق استقلال می‎گوید از شکست تیم یحیی گل محمدی برابر نماینده کره جنوبی ناراحت است 

به گزارش ایلنا، علی فتح الله زاده، مدیرعامل سابق استقلال درخصوص اینکه بازی پرسپولیس برابر اولسان هیوندای یک مسابقه ملی جلوه داده شد صحبت کرد و می‎گوید از شکست تیم یحیی گل محمدی برابر نماینده کره جنوبی ناراحت است. با فتح الله زاده درخصصوص مسائل مختلفی از جمله انتقادات به محمود فکری به عنوان سرمربی فعلی آبی پوشان گفتگو کردیم که مشروح آن را می‌خوانید:

 

* پرسپولیس نتوانست در فینال آسیا مقابل نماینده کره به برتری برسد.

 خیلی ناراحت شدم چون تیم کره‌ای قوی نبود. پرسپولیس سوار بازی بود و می‌توانست برنده شود اما با دو اشتباه فاحش فردی حیف شد که جام از دست رفت. دلم برای یحیی گل محمدی سوخت چون سرمربی توانمندی است و وقتی بازیکنانی مثل بیرانوند، ترابی، علیپور و خلیل زاده را در اختیار نداشت به فینال راه پیدا کرد که این نشان می‌دهد او مربی با دانشی است.

 

* خیلی‌ها می‌گفتند برای این بازی به نوعی خیلی هوای پرسپولیس را داشتند.

اگر این بازی ملی بود، بازی استقلال هم ملی بود. شما یادتان است که چه اندازه در گذشته به استقلال ظلم شد؟ ما یک بازی در اصفهان با سپاهان داشتیم و کلی التماس کردیم که مسابقه را لغو کنند اما لغو نکردند. یادم است که خسرو در آن بازی آسیب دید و به مسابقه بوریرام نرسید. ما از مسابقات حذف شدیم، آیا آن زمان بازی‌های نمایندگان ایران در آسیا ملی نبود؟ من خیلی خوشحالم که به پرسپولیس می‌رسند و خیلی از امکانات هم برای آنها فراهم شد و موجب ناراحتی من نیست اما باید در مقابل حواسمان به سایر تیم ها هم باشد.

 

* ظاهرا به خاطر برخی از صحبت‌های وزیر، دلخوری‌هایی از وی دارید.

ما در تهران بازی فینال داشتیم اما وزیر به ورزشگاه نمی‌آمد که بازی را تماشا کند ولی الان وزیر حتی به قطر هم سفر می‌‎کند. من برای برخی از مدیران صدا و سیما هم متاسفم. می‌‎خواهند در ذهن هواداران فوتبال ایجاد کنند که فقط فرمت جدید لیگ قهرمانان ارزشمند است و فرمت قبلی آن بی ارزش است. فرمت جدید یعنی چه؟ این چه بحثی است که شما راه می‌اندازید؟ یعنی الان اسم استقلال در بین قهرمانان آسیا وجود ندارد؟ قهرمان آسیا همیشه قهرمان آسیاست چه قدیم و چه جدید. اگر دوستانه به تالار افتخارات کنفدراسیون فوتبال آسیا سر بزنند متوجه می‌شوند که دو ستاره طلایی استقلال به آنها چشمک می‌زند. اگر چنین رفتارهایی نباشد هیچ زمان دیگر شاهد این نیستیم که تیم‌های ایرانی خواستار شکست رقیب‌شان در عرصه‌های بین المللی باشند.

 

* آیا از شرایط استقلال رضایت دارید؟

وقتی همدلی نباشد مشکلات زیاد می‌شود. برخی کارشناسان ما می‌گویند ما بازیکن بازیساز نداریم. ما قبل از اینکه نقل و انتقالات آغاز شود به آقای سعادتمند پیام دادم که علی کریمی را از دست نده و اگر بازیکن جایگزینی برای او نداری اجازه نده که تیم را ترک کند. می‌دانستم تیمی که بازیکن به این خوبی را از دست بدهد همه چیز را از دست می‌دهد. برای فکری هم پیام فرستادم که تیمش در میانه میدان مشکل دارد و یک هافبک جذب کند تا تیمش را جمع کند. استقلال اگر یک هافبک خوب نداشته باشد که بازیسازی انجام نشود به مشکل می‌خورد.

 

* استقلال را مدعی قهرمانی می‌دانید؟

استقلال تیم بسیار خوبی دارد. فقط نیاز به همدلی دارد و اینکه بازیکنان شرایط تیم را درک کنند. اگر این اتفاق بیفتد و استقلال بتواند یک هافبک هم به تیمش اضافه کند، مدعی خواهد بود.

 

* شیخ دیاباته و مهدی قایدی هنوز نتوانستند در این فصل موفق به گلزنی شوند.

شیخ و قایدی همان بازیکنانی هستند که فصل گذشته لرزه بر اندام تیم‌های حریف انداخته بودند. ما باید به قایدی کمک کنیم تا پایش دوباره به گلزنی باز شود. این بازیکنان سرمایه‌های استقلال هستند و باید از آنها مراقبت شود.

 

* مددی به عنوان مدیرعامل استقلال انتخاب شد اما از خودش هیچ اختیاری ندارد! آیا این انتخاب درست بود؟

این خوب نیست! هیات مدیره باید مدیری را که انتخاب می‌کند، به وی اعتماد کند.این مصوبات وجاهت قانونی ندارد زیرا رئیس هیات مدیره آن را قبول ندارد که امضاء نکرده است و به همین دلیل مدیرعامل می‌تواند از اختیارات اساسنامه استفاده کرده و خودش تصمیم بگیرد. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------