آخرین اخبار ورزشی

استایل جدیدکریستیانو رونالدو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

رونالدو ریش گذاشت ؛ چهره ابرستاره فوتبال جذاب‌تر شد | تصاویر

بعد از اینکه لیونل مسی استایل ظاهری خود را عوض کرد و ریش گذاشت، بسیاری از کاربران به این فکر فرو رفتند که اگر رقیب دیرینه او…

حضور بانوی کاراته‌کار در رکورد گینس



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,بانوی کاراته‌کار
عملکرد تاریخی ساندرا سانچز در گینس ثبت و مورد تجلیل فدراسیون جهانی کاراته قرار گرفت. 

به گزارش مهر، عملکرد تاریخی «ساندرا سانچز»» در مسابقات لیگ برتر کاراته ۱، توسط رکوردهای جهانی گینس ثبت شد تا مورد تجلیل قرار گیرد.

 

ساندرا سانچز، دارنده عنوان جهانی در ماده کاتا، عملکرد رکوردشکنی خود را در مسابقات کاراته ۱ لیگ برتر را ثبت کرده است.

 

قهرمان پنج دوره اروپا با کسب ۳۵ مدال در کاراته ۱- لیگ برتر، مدعی افتخارآفرینی در تمام مسابقات سری مسابقات کلاس اول کاراته از ژانویه ۲۰۱۴ است.

 

از این رو نهاد مربوط به ثبت رکوردهای جهانی (گینس)، سانچز را به عنوان ورزشکاری با بیشترین مدال در رقابت‌های برتر کاراته شناخت.

 

این افتخار باعث افزایش لیست قابل توجه افتخارات اسپانیایی می‌شود زیرا سانچز قهرمان فعلی جهان، مدافع عنوان قهرمانی اروپا ، شماره یک کاتا در رده بندی جهانی WKF و در جدول رده بندی المپیک کاراته و صاحب جایزه برنده بزرگ است.

 

رئیس جمهور WKF آنتونیو اسپینوس ریس فدراسیون جهانی کاراته در این باره گفت: ساندرا سانچز مانند بسیاری دیگر از کاراته کاها قدرت ارزشهای ما مانند سرسختی، تعهد و غلبه بر مشکلات را نشان می‌دهد. در طول سال‌ها، او به طور مداوم موانع را شکسته و به یک نمونه واقعی برای کاراته کاهای آینده تبدیل شده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------