آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

مهدی: زمان برگزاری دیدارهای معوقه لیگ، بعد از شهرآورد اعلام می‌شود



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,شهرآورد
سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال، گفت: زمان برگزاری دیدارهای معوقه را بعد از شهرآورد اعلام خواهیم کرد. 

«سهیل مهدی» روز یکشنبه در خصوص برگزاری دیدار شهرآورد پایتخت، اظهار داشت: ما در بازی فردا میزبان هر ۲ تیم هستیم و امیدواریم که هواداران از دیدن این دیدار جذاب لذت ببرند. ما همچنین امیدواریم هر چه زودتر تماشاچیان را بر روی سکوها ببینیم.

 

وی در مورد تدارک ویژه برنامه‌های پیش از بازی، خاطرنشان کرد: ما در ۲ بخش برنامه‌ریزی کردیم که بخش اول مربوط به مسایل اجتماعی و فرهنگی است که تلاش کردیم تا به بهترین شکل آن را انجام دهند. ما در این بخش برنامه تقدیر از شهدا را در نظر گرفته‌ایم تا ارادت خود را به این عزیزان نشان دهیم.

 

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ادامه داد: در قسمت فنی این برنامه‌ها نیز سعی می‌کنیم تا این بازی به طور دقیق در زمان خودش شروع شود تا هواداران از دیدن آن لذت ببرند. بحث رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز وجود دارد که به طور کامل انجام خواهد شد و ما مطمئن هستیم که هر دو تیم نیز در این زمینه با ما همکاری می‌کنند.

 

مهدی در خصوص موضع شایعه دوپینگ بازیکن استقلال، گفت: اجازه بدهید نهادهای بهداشتی به این پرسش جواب دهند. 

 

وی در مورد انجام تست دوپینگ در دیدار فردا، اظهار داشت: این موضوع را جهت اطلاع فوتبال دوستان می‌گویم که در این خصوص ما بی‌اطلاع هستیم و زمان آمدن ماموران دوپینگ کاملا محرمانه است. اگر این افراد صلاح بدانند در بازی‌ها حضور پیدا می‌کنند و خود ما نیز در خلال برگزاری بازی متوجه این موضوع می‌شویم. این روال تمامی مسابقات است و مساله عجیبی نیست.

 

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در خصوص زمان برگزاری دیدارهای معوقه لیگ، گفت: زمان برگزاری دیدارهای معوقه را بعد از بازی شهرآورد اعلام خواهیم کرد.

 

نود و چهارمین شهرآورد تهران میان تیم‌های استقلال و پرسپولیس در دیداری معوقه از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال، فردا دوشنبه از ساعت ۱۶:۳۵ در ورزشگاه آزادی به قضاوت رضا کرمانشاهی برگزار خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------