زمان بازگشت آل کثیر به پرسپولیس مشخص شد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
عیسی آل کثیر مهاجم محروم تیم پرسپولیس از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2020 به میادین بازخواهد گشت. 

به گزارش ورزش سه ، روز گذشته کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی اعلام کرد که قرار است مرحله گروهی این رقابت ها در فصل جدید از تاریخ 25 فروردین آغاز شود و تا 10 اردیبهشت نیز ادامه خواهد داشت. پس از آن هم بازی های مرحله شرق آغاز می‌شوند و سپس باتوجه به شرایط، درباره برگزاری مرحله حذفی این مسابقات تصمیم گیری خواهد شد.

 

این در حالی است که فصل گذشته نیز تمام بازی ها (به جز چند دیدار مرحله گروهی) به صورت متمرکز در قطر برگزار شد و حالا چشم انداز واکسیناسیون کووید19 نشان می‌دهد که دستکم تا نیمه دوم سال 2021 میلادی، امکان ندارد که تمام یا بخشی از آن ها به شکلی واکسینه شوند که جامعه در حالت ایمنی کامل قرار گیرد. بنابراین برای مسئولان فوتبال و تصمیم گیران آن، چاره ای به جز برگزاری متمرکز بازی ها وجود ندارد.

 

این مسئله اگرچه تیم های ایرانی را از بازی در مقابل تماشاگران خودی و فشار بر حریف بازمی‌دارد اما نکته مثبتی را برای تیم فوتبال پرسپولیس دارد. اگر طبق روال قبلی لیگ قهرمانان آسیا از ماه بهمن یا اسفند آغاز می‌شد، پرسپولیس باید بدون مهاجم اصلی خود عیسی آل کثیر در میادین حضور می‌یافت چرا که او به مدت شش ماه از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شده اما حالا تاخیر یکی دو ماهه سبب شده تا او نیز فرصت بازگشت را پیدا کند.

 

خوشحالی آل کثیر پس از گلزنی به السد؛ او با چهار گل، رقیب جدی عبدالرزاق حمدالله بود.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال

 آل کثیر روز 12 مهر با حکم کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا با محرومیت شش ماهه مواجه شد و به عبارتی تا 12 فروردین اجازه بازی را از دست داد. اگرچه هواداران پرسپولیس و مدیران این باشگاه به حکم ای اف سی معترض بودند اما او خوش شانس بود که با کمترین میزان جریمه مواجه شد و حالا می‌تواند از ابتدا در لیگ قهرمانان آسیا 2021 بازی کند.

 

 آل کثیر که در بازی های 2020 توانست دروازه الشارجه، پاختاکور و السد را باز کند و با چهار گل خود را به عنوان مدعی جدی کفش طلا نشان دهد، پیش از آغاز مسابقات احتمالا بازی لیگ برتری را تجربه خواهد کرد و بعد به استقبال حریفان آسیایی پرسپولیس می‌رود تا شایستگی خود را بار دیگر اثبات کند. شاید بسیاری از «بازگشت انتقامی» به قطر صحبت کنند اما بدون تردید آل کثیر (و شاید بقیه) حالا به خوبی دریافته که حتی اگر قصد و غرضی هم نداشته باشد، ممکن است حرکتش شامل اقدامات نژادپرستانه شود.

 

این در حالی است که حسرت جدی و بزرگ هواداران پرسپولیس، غیبت آل کثیر در فینال لیگ قهرمانان آسیاست؛ شکی نیست که پرسپولیس با این مهاجم گلزن حریفی بسیار خطرناک تر برای اولسان در فینال لیگ قهرمانان آسیا و تیم های داخلی در مسابقات لیگ برتر می‌بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------