تمام پرتغال علیه مهدی طارمی (عکس)



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,مهدی طارمی
مانوئل فرناندز، اسطوره باشگاه اسپورتینگ لیسبون، به اینکه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرتغال محرومیت اضافه ای برای مهدی طارمی در نظر نگرفت، ابراز نارضایتی کرد. 

به گزارش  ورزش سه ، پس از برگزاری دیدار جمعه شب تیم های پورتو و بنفیکا در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر پرتغال، تنش ها در رسانه ها و فضای مجازی میان طرفداران بنفیکا و اسپورتینگ با پورتویی ها بالا گرفت و موضوع اصلی این درگیری ها، مهدی طارمی است.

 

در دیدار میان دو تیم که در استادیوم دراگو پورتو برگزار شد، مهدی طارمی موفق شد دروازه حریف را باز کند و پورتو را به گل تساوی رساند. اما ستاره ایرانی تیم کونسیسائو به دلیل تکل خشن بر روی پای نیکولاس اوتامندی مدافع آرژانتینی بنفیکا، ابتدا یک کارت زرد از داور دریافت کرد اما پس از اینکه این صحنه توسط کمک داور ویدیویی مورد بازبینی قرار گرفت، طارمی با کارت قرمز مستقیم از زمین مسابقه اخراج شد.

 

پس از این صحنه، طرفداران بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون معتقد بودند که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرتغال باید به این ماجرا ورود کرده و طارمی را مورد محرومیت های شدیدی قرار دهد. آخرین نفری که در رابطه با محرومیت مهدی طارمی صحبت کرده، اسطوره تیم اسپورتینگ لیسبون است.

 

مانوئل فرناندز معتقد است که با توجه به شدت خطای طارمی که تکلش به قوزک پای حریف برخورد کرد، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرتغال باید محرومیتی اضافی برای او در نظر می گرفت و اینکه طارمی تنها بخاطر دریافت کارت قرمز یک بازی پورتو را از دست بدهد، عادلانه نیست.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,مهدی طارمی

او گفت: "این موضوعی جدی است که من را نگران می کند. طارمی باید بیشتر محروم می شد. چیزی که من را اذیت می کند، عدم صداقت است. فقط یک جلسه محرومیت؟ پورتو عادت دارد که از زیر این ماجراها در برود." 

 

بازیکن سابق اسپورتینگ صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: "به عنوان یک فوتبالی، بعد از دیدن این صحنه، فکر کردم چطور ممکن است؟ چطور ممکن است VAR حکم به اخراج او بدهد اما او فقط یک جلسه محروم بشود؟ کمیته انضباطی کجاست؟ چطور می توانیم به چنین فوتبالی اطمینان داشته باشیم؟"

 

پس از تکل مهدی طارمی روی پای اوتامندی، کاربران در فضای مجازی هجمه بزرگی را علیه ستاره ایرانی پورتو به راه انداختند. آنها با انتشار تصاویری از تکل مشابه با تکل طارمی، خواستار محرومیت طولانی مدت او شدند. اتفاقی که تاکنون رخ نداده و به نظر می رسد این هجمه ها علیه ستاره ایرانی اژدهاها ناجوانمردانه باشد.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,مهدی طارمی

البته سوژه درگیری های میان پورتو با سایر تیم ها تنها به طارمی ختم نمی شود. بلکه باشگاه پورتو به تازگی انجام تست های کرونا در باشگاه اسپورتینگ لیسبون را زیر سوال برده است. فرناندز در این زمینه هم گفت: "من سال هاست که در فوتبال هستم. اسپورتینگ باشگاهی جدی و صادق است که می خواهد قوانین را اجرا کند. اگر آنها شک دارند، می توانند تست ها را به یک آزمایشگاه دیگر بفرستند."

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,مهدی طارمی

تیم های پورتو و اسپورتینگ شب گذشته در مرحله نیمه نهایی لیگ کاپ به مصاف هم رفتند و در حالیکه این دیدار تا دقیقه 86 با تک گل موسی مارگا به سود پورتو در جریان بود، اسپورتینگ در این لحظه و سپس در دقیقه 95 دوبار دروازه پورتو را باز کرد و راهی دیدار فینال شد.

 

مهدی طارمی به دلیل دریافت کارت قرمز مقابل بنفیکا، در این بازی غایب بود و عدم حضور او در میدان، ضربه بزرگی را به اژدهاها وارد کرد و آنها پس از مدت ها طعم تلخ شکست را تجربه کردند تا فعلا یکی از جام های ممکن برای پورتو از دست برود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------