رونالدو بهترین گلزن تاریخ فوتبال شد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,رونالدو
ستاره پرتغالی تیم یوونتوس در بازی سوپرکاپ ایتالیا مقابل ناپولی به آمار حیرت انگیزی در دنیای فوتبال دست پیدا کرد. 

به گزارش ایلنا، در بازی سوپرکاپ ایتالیا بامداد امروز تیم‌های یوونتوس و ناپولی به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری دو بر صفر شاگردان آندره آ پیرلو خاتمه یافت. گلزنی کریستیانو رونالدو و آلوارو موراتا در این مسابقه جواز کسب جام ارزشمند را برای همبازیانش به ارمغان آورد ‌

 

کریستیانو رونالدو به اضافه کسب جام به همراه پیرلو که به دنبال شکست مقابل اینتر مورد انتقاد قرار داشت، به رکورد بهترین گلزن تاریخ فوتبال دست پیدا کرد و بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفت.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,رونالدو

گلزنی رونالدو در دقیقه ۶۴ مسابقه مقابل ناپولی او را به هفتصد و شصتمین گل دوران حرفه‌ای(ملی و باشگاهی) رساند تا این فوق ستاره پرتغالی به رکوردی بی نظیر دست پیدا کند که پیش از این با ۷۵۹ گل در اختیار جوزف بیکن، اسطوره فوتبال کشور چک بود.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,رونالدو

این هشتاد و پنجمین گل کریستیانو رونالدو با پیراهن تیم یوونتوس در رقابت‌های باشگاهی بود. ستاره ۳۴ ساله که در تابستان ۲۰۱۸ رئال مادرید را ترک کرد با پیراهن این تیم ۴۵۰ گل در کارنامه داشته و پیش از آن هم در منچستریونایتد ۱۱۸ مرتبه گلزنی کرده بود. استارت گلزنی رونالدو از باشگاه اسپورتینگ لیسبون بود، باشگاهی که در مجموع برای آن پنج گل زد و خیلی زود مورد توجه الکس فرگوسن قرار گرفت تا به جمع شیاطین سرخ ملحق شود.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,رونالدو

کریستیانو که در عرصه گل‌های ملی تنها ۷ گل با علی دایی، بهترین گلزن رده ملی تاریخ، فاصله دارد تا این رکورد را از آن خود کند، ۱۰۲ گل ملی هم در کارنامه دارد که برای به دست آوردن آن آمار بازیکنانی بزرگی مانند پله و فرانس پوشکاش را پشت سر گذاشته است.

 

دارنده پنج توپ طلای جهان که اخیرا جایزه گلدن فوت را هم از آن خود کرده بود و طی هفته اخیر به دلیل دنبال کردن صفحه باشگاه منچستریونایتد شایعاتی پیرامون آینده‌اش در یوونتوس مطرح شد، اکنون با به دست آوردن رکورد بهترین گلزن تاریخ فوتبال بار دیگر تنور رقابت با لیونل مسی را داغ کرده است و در فضای مجازی سوژه اول فوتبالی‌ها خواهد بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------