جشنواره گل بیلبائو مقابل ختافه در باسک/صعود تاتنهام به مرحله یک هشتم نهایی



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , فوتبال اسپانیا
هفته بیستم لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا با یک پیروزی قاطع برای تیم سفیدوقرمزپوش ایالت باسک مقابل میهمان مادریدی‌اش به پایان رسید.

به گزارش تسنیم، در آخرین بازی از هفته بیستم لالیگا، شب گذشته (دوشنبه) تیم فوتبال اتلتیک بیلبائو در ورزشگاه سن‌مامس موفق شد میهمانش ختافه را با نتیجه 5 بر یک در هم بکوبد.

 

ختافه در همان دقیقه نخست توسط مارکو کوکوریا به گل رسید، اما در ادامه باسکی‌ها پاسخ سختی به گل حریف دادند و توسط رائول گارسیا در دقایق 12 و 61، یرای آلوارس در دقیقه 50، آلخاندرو رمیرو در دقیقه 75 و اسکار دمارکوس در دقیقه 82 به گل رسیدند.

 

هفتمین برد بیلبائو که اخیراً هم قهرمان سوپرجام اسپانیا شد، این تیم را 24 امتیازی کرد و به رده نهم جدول لالیگا رساند. ختافه اما 23 امتیازی ماند و به رده سیزدهم جدول سقوط کرد.

 

 جام حذفی انگلیس| صعود تاتنهام به مرحله یک هشتم نهایی با حذف حریف دسته اولی

تیم فوتبال تاتنهام با کسب یک پیروزی خارج از خانه برابر تیمی از دسته اول فوتبال انگلیس به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی راه یافت.

 

به گزارش تسنیم، در بازی ماقبل پایانی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی انگلیس شب گذشته (دوشنبه) تیم فوتبال تاتنهام موفق شد میزبان دسته اولی خود تیم وایکوم واندررز را با نتیجه 4 بر یک شکست دهد و راهی مرحله یک هشتم نهایی شود.

 

در این بازی نخست این تیم میزبان بود که در دقیقه 25 توسط فرد اونیدینما به گل رسید، اما تاتنهام در ادامه با گل‌های گرث بیل در دقیقه 2+45، هری وینکس در دقیقه 86 و تانگوی اندومبله در دقایق 87 و 3+90 بازی را به سود خود به پایان رساند تا در مرحله بعدی حریف تیم فوتبال اورتون باشد.

 

تاتنهام در بازی بعدی‌اش در جام حذفی (بین روزهای 9 تا 11 فوریه) میهمان اورتونی‌ها خواهد بود.

 

در آخرین بازی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی انگلیس، امشب تیم بورنموث میزبان کراولی تاون خواهد بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------