آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شکست سنگین الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

الهلال بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را واگذار کرد و رکورد شکست ناپذیری اش شکسته شد! به گزارش دیلی فوتبال؛ تیم های…

واکنش گل محمدی و مظلومی به قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , گل محمدی و مظلومی
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سطح همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان نزدیک است و نمی‌توان هیچ گروهی را سخت یا آسان دانست. 

 به گزارش فارس، یحیی گل‌محمدی درباره قرعه‌کشی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: فوتبال آسیا در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی داشته و سطح همه تیم‌ها به هم نزدیک شده است. نمی‌توان هیچ گروهی را خیلی سخت یا خیلی آسان دانست.

 

وی ادامه داد: باید با قدرت در تمام بازی‌ها حاضر شویم و با توجه به نوع برگزاری مسابقات که مرحله گروهی به صورت متمرکز و در مدت زمانی کوتاه انجام می‌شود کار سختی در پیش داریم. هرچند ما در دوره گذشته مسابقات که با همین شرایط برگزار شد تجربه خوبی کسب کردیم و توانستیم قهرمان منطقه غرب شویم.

 

سرمربی پرسپولیس درباره رقبای سرخپوشان در مرحله گروهی هم گفت: الریان در لیگ قطر تیم آماده‌ای نشان داده و تیم گوا هم در لیگ هند صدرنشین است. همانطور که گفتم رقیب یا بازی آسانی در آسیا وجود ندارد و باید با آمادگی و تمرکز بالا در این مسابقات ظاهر شویم.

 

مظلومی: تیمی که می‌خواهد قهرمان شود از هیچ حریفی نمی‌ترسد/ تیم‌های دیگر از هم‌گروهی با استقلال نگران هستند

 

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت:: تیمی که می‌خواهد برای قهرمانی در آسیا بجنگد، از هیچ حریفی نمی‌ترسد و ما هم به همین دلیل با تمام وجود وارد رقابت‌ها می‌شویم.

قرعه کشی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا2021,استقلال و پرسولیس در قرعه کشی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , گل محمدی و مظلومی

 پرویز مظلومی در واکنش به قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا و همگروهی آبی‌ها با الاهلی عربستان، الدحیل و الشرطه عراق گفت: به هر حال همانطور که دیدید، استقلال در گروهی سخت قرار گرفت. گروهی که به زعم عده‌ای گروه مرگ است ولی ما هم استقلال هستیم.

 

وی افزود: ما دو بار قهرمان آسیا شده‌ایم و مطمئنا سه تیم دیگر حاضر در گروه ما، از همگروه شدن با ما نگران هستند. باید تلاش کنیم تا از گروه صعود کنیم و دل هوادارانمان را شاد کنیم.

 

سرپرست استقلال که با سایت این باشگاه صحبت می‌کرد تاکید کرد:  تیمی که می‌خواهد برای قهرمانی در آسیا بجنگد، از هیچ حریفی نمی‌ترسد و ما هم به همین دلیل با تمام وجود وارد رقابت‌ها می‌شویم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------