رونالدو: متاسفم که نمی‌توانم قول 20 سال دیگر را بدهم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو در روز تولدش سی و شش سالگی اش راجع به سال‌های فوق العاده ای که پشت سر گذاشته و سال هایی که پیش رو دارد صحبت کرد. 

به گزارش  ورزش سه ، ستاره پرتغالی یوونتوس در 36 سالگی، بالاخره نشانه هایی از آرام گرفتن را بروز داده و تلویحا به فرا رسیدن آخرین سال های خود در زمین چمن اشاره کرده است.

 

کریستیانو رونالدو در روز تولد سی و شش سالگی اش، در پیامی که در اینستاگرام منتشر کرد، ضمن تشکر از هواداران، از  20 سال سابقه فوتبال حرفه ای خود یاد کرد.

 

رونالدو در طول این دوران که او را از اسپورتینگ لیسبون به منچستر یونایتد و پس از آن رئال مادرید و سپس یوونتوس برد، نام خود را به عنوان یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان ثبت کرده است.

 

در سنی که اغلب بازیکنان نشانه هایی از کند شدن و پا به سن گذاشتن را نشان می دهند و یا بازنشسته شده اند، رونالدو همچنان روی فرم است و نشانه ای از افت کردن را بروز ندارده. او در این فصل در 23 بازی برای یوونتوس 22 گل به ثمر رسانده.

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,کریستیانو رونالدو

 

رونالدو در پیام روز تولد خود نوشت: "36 سالگی، باورکردنی نیست! انگار همه چیز تازه دیروز شروع شده، اما این سفر تا همین جا هم پر از ماجراجویی ها و داستان هایی است که باید به خاطر سپرد. اولین توپم، اولین تیم ام، اولین گلی که زدم... زمان خیلی زود می گذرد...

 

از مادیرا به لیسبون، از لیسبون به منچستر، از منچستر به مادرید، از مادرید به تورین، اما بالاتر از همه از اعماق قلبم به جهان... من هر چه که می توانستم کرده‌ام، هرگز پا پس نکشیدم و همیشه سعی کرده ام که بهترین خودم را ارائه کنم. در مقابل شما به من عشق و تحسین خود را، حضور و حمایت بی قید شرط خودتان را هدیه دادید. برای این هرگز نمی توانم به اندازه کافی از شما تشکر کنم. بدون شما نمی توانستم به اینجا برسم.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,کریستیانو رونالدو

در حالی که سی و شش سالگی خودم و بیست سالگی حرفه ام به عنوان یک فوتبالیست حرفه ای را جشن می گیرم، متاسفم که نمی توانم بیست سال دیگر از همین را به شما وعده بدهم. اما چیزی که می توانم به شما قول بدهم این است که تا زمانی که ادامه می دهم، هرگز کمتر از 100 درصد را از من نخواهید دید.

 

بار دیگر به خاطر همه حمایت ها و پیام های مهربانانه شما در این روز از شما تشکر می کنم. برای من بسیار با ارزش است و شما جایگاهی ویژه در قلب من دارید."

 

باشگاه یوونتوس نیز با انتشار ویدیویی از برترین لحظات رونالدو در یووه، نوشت که او مدرک زنده ای است که نشان می دهد سن فقط یک عدد است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------