آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/صدر تا اطلاع ثانوی سرخ

برد سه بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان صدرنشینی موقت سرخپوشان پایتخت را در نخستین روز از بازی های هفته بیست وچهارم لیگ…

سیدجلال حسینی: سن فقط یک عدد است



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,تیم‌های فوتبال
 
کاپیتان‌های استقلال و پرسپولیس این هفته در کانون توجهات بودند. آنها ستاره‌های یکی دو فصل اخیر تیم‌شان هستند و البته بین هواداران پرشمار تیم‌شان محبوب.

 

سیدجلال حسینی که همین چند روز پیش تولدش بود و به دلیل فوت علی انصاریان و مهرداد میناوند نتوانست این روز را جشن بگیرد، حالا بیش از 39 سال سن دارد. به قول گزارشگران قدیمی، کوله باری است از تجربه و تبدیل شده به دلگرمی پرسپولیسی‌ها در عقب زمین.

 

پرسپولیس در 4سال اخیر 4 قهرمانی پی درپی به دست آورده و بخش زیادی از این موفقیت را مرهون خط دفاعی خوبش است که هدایت آن در درون زمین با سیدجلال بوده. شاید اگر او در فصل ابتدایی حضور برانکو در ایران هم به پرسپولیس بازگشته بود، آنها همان سال اول هم اجازه نمی‌دادند تا استقلال خوزستان قهرمان شود و حالا 5 قهرمانی پشت سرهم داشتند.

سیدجلال این فصل و با توجه به رفتن شجاع خلیل‌زاده و مصدومیت انصاری وظیفه سنگین‌تری هم برعهده دارد که تا اینجا به خوبی از پسش برآمده. پرسپولیس در حال حاضر با 8 گل خورده بهترین خط دفاعی لیگ را دارد.

 

سیدجلال این هفته در تبریز یک گل سه امتیازی مهم زد. این اولین باری بود که او در یک فصل 2 بار گلزنی می‌کرد. جلال حسینی برخلاف مدافعان سال‌های نه چندان دور پرسپولیس، در امر گلزنی خیلی آمار خوبی ندارد. او تا به حال 6 بار برای پرسپولیس در لیگ گل زده. در حالی که سپهر حیدری با 11 گل و مرحوم علی انصاریان با 20 گل در رتبه‌های اول و دوم مدافعین گلزن تاریخ پرسپولیس در لیگ هستند.

 

حسینی حالا در سن 39 سالگی انگار عطش بیشتری برای کمک به تیمش در فاز هجومی دارد و همین محبوبیت او را در بین هواداران بیشتر هم کرده.

 

در سوی دیگر وریا غفوری که در سال‌های اخیر نشان داده بیرون از زمین هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، این هفته دوباره سرتیتر خبرها بود. ابتدا در بازی جمعه شب استقلال برابر نساجی به نشانه اعتراض به تعویضش حاضر نشد روی نیمکت تیم بنشیند و سریع زمین را ترک کرد و بعد مشخص شد باشگاه استقلال از کاپیتانش به دلیل بالا بردن دستمزدش در ابتدای فصل به کمیته اخلاق شکایت کرده است! اتفاقی که احتمالاً فقط در فوتبال ایران شاهدش خواهیم بود.

 

ماجرا را لابد می‌دانید. بر اساس اسنادی که خبرگزاری فارس منتشر کرده، وریا غفوری در زمان مدیریت سعادتمند قرارداد قبلی خود را فسخ کرده و قرارداد جدیدی به ارزش 14 میلیارد تومان برای 2 سال بسته است. این ماجرا شاید برای هرکدام از بازیکنان استقلال رخ داده بود، با موضع‌گیری منفی هواداران استقلال رو به رو می‌شد اما مرور توییت‌ها و استوری‌های روز گذشته در فضای مجازی نشان می‌داد که غفوری توانسته با شخصیتی که از خود در 2 سال گذشته نشان داده، تبدیل به مرد محبوب آبی دلان شود و حتی این ماجرا هم نتوانسته او را از چشم استقلالی‌ها بیندازد. غفوری در حال حاضر تبدیل به شمایل استقلال شده.

 

 ایران 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------