آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی‌نسب خطاب به میثاقی: در مورد باشگاه ما اظهار نظر نکنید!

مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر شمس‌آذر خطاب به مجری یک برنامه تلویزیونی از او خواست که «درباره…

مطهری: بازیکنان پرسپولیس ذهن برنده خواهی دارند/ربیعی: پرسپولیس نیازی به تمجید من ندارد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,تیم‌های  مطهری
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قرار نیست مهدیخانی مشکل گلزنی پرسپولیس را حل کند زیرا توانایی‌های دیگری دارد و در تیم ما که در رأس آن یحیی گل‌محمدی است صلاح می‌دانیم چگونه از بازیکن بازی بگیریم

  به گزارش فارس، حمید مطهری در نشست خبری قبل از دیدار معوقه هفته نهم لیگ برتر بین تیم‌های پرسپولیس و مس رفسنجان اظهار داشت: ابتدا تسلیت می‌گویم فدقان این دو عزیز که دو اسطوره باشگاه پرسپولیس بودند. واقعا غم بزرگ و فراموش نشدنی است که نمی توان با آن کنار آمد. این بچه‌ها هر جا بودند شادی و مهربانی می‌آوردند. بازهم به خانواده هایشان تسلیت گفته و برای آنها هم آرزوی سلامتی دارم.

 

وی افزود: مس رفسنجان تیمی است که ساختار و امکانات مناسبی دارد و حضور این تیم‌ها سبب جذابیت لیگ می‌شود. این تیم‌های پر امکاناتی مثل مس‌رفسنجان کار را برای بازیکنان و مربیان راحت‌تر می‌کند گروه فنی خوبی هم دارند که کاملا یکدست و زحمتکش است می‌توانم بگویم تا اینجا پدیده لیگ بوده‌اند.

 

مربی تیم پرسپولیس ادامه داد: با وجود اینکه مس در اولین سال حضورش در لیگ برتر را پشت سر می‌گذارد تا کنون عملکرد خیلی خوبی داشته و باید مراقب باشیم حریف را از زوایای مختلف خوب بررسی کرده‌ایم و می‌دانیم واقعا فوتبال بازی می‌کنند نکته اساسی این است که در بخش انتقال توپ از دفاع به حمله عملکرد خوبی دارند و استراتژی‌شان هم ضدحمله زدن است.

 

مطهری ادامه داد: مس دفاع تیمی خوبی دارد باید بتوانیم حریف را در این بخش‌ها خوب کنترل کنیم همه تیم‌ها مقابل پرسپولیس فشرده بازی می‌کنند و با جمع شدن در زمین خود دنبال استفاده از ضدحملات هستند. ما هم برای مسابقه برنامه داریم و طبق معمول بازی مالکانه انجام می‌دهیم.

 

مطهری اضافه کرد: تمام دیدارهای لیگ سخت است و دشواری خاص خود را دارد اما تیم ما هم پرسپولیس  است که بازیکنانش ذهن‌های برنده‌خواه دارند اگر به تمرینات پرسپولیس بیایید این برنامه‌خواهی و حس بردن را متوجه می‌شوید. همیشه بازیکنان‌مان و کادر فنی دنبال این هستند با صداقت و تعهد تمام کار کنند و برای باشگاه پرسپولیس زحمت بکشند. نمونه بازر تیم ما سیدجلال حسینی است.

 

وی ادامه داد: وی مانند یک لیدر و ستون تا آخرین لحظه برای پرسپولیس می‌جنگد در این روزها بنا بر نیاز تیم برخی نفرات در پست‌های غیرتخصصی بازی کردند اما همیشه با تمام وجود و پر انرژی همه کار برای پرسپولیس انجام دادند تا ان‌شاءالله تیم بزرگی کند و هواداران هم از ما راضی باشند.

 

مربی تیم پرسپولیس درباره ۵ بازی بدون شکست مس رفسنجان توضیح داد: این موضوع به شخصیت تیمی باز می‌گردد عادت ندارم خیلی درباره تیم‌های دیگر صحبت کنم. مس رفسنجان تازه به لیگ برتر آمده و به همین دلیل تغییرات زیادی در ترکیب خود به وجود آورده است. برای رسیدن به هماهنگی نیاز به زمان دارد مس در ۵ هفته ابتدایی نتایج خوبی نگرفت و فکر می‌کنم گلی هم به ثمر نرساند اما به مرور بهتر شد. این موضوع برای یک تیم تازه از لیگ یک صعود کرده طبیعی است اما مس را حریف قابل احترامی می‌دانم .

 

مطهری درباره اینکه باشگاه پرسپولیس در شرایطی مهدی مهدیخانی را برای رفع مشکل گلزنی‌اش جذب کرده که وی در ۱۲ بازی اخیر فقط ۶۰ دقیقه بازی کرده، گفت:  قرار نیست مهدیخانی مشکل گلزنی پرسپولیس را حل کند زیرا توانایی‌های دیگری دارد تیم ما که در رأس آن یحیی گل‌محمدی است صلاح می‌دانیم چگونه از بازیکن بازی بگیریم و اینگونه نیست که با جذب مهدیخانی دنبال رفع مشکل گلزنی باشیم.

 

وی درباره آخرین وضعیت مهدی عبدی افزود: باتوجه به بیماری و آسیب‌دیدگی‌اش قبلا شرایط خوبی نداشت اما آرام آرام بهتر شده و در این هفته‌ها بهتر بازی می‌کن.  پرسپولیس تیمی است که تمام بازیکنان باید بجنگند و خود را به کادر فنی تحمیل کنند تا از این طریق بیشتر بازی کنند.

 

مربی تیم پرسپولیس درباره اینکه آیا تعداد زیادی مصدومان مس رفسنجان به سود سرخ‌پوشان خواهد بود گفت: مربیان همیشه با چالش‌هایی مثل مصدومیت مواجه هستند برای خود ما هم این اتفاق رخ داد همیشه با این موارد روبه‌رو هستیم مهم این است که کار تیمی خود را از دست ندهیم.

 

مطهری درباره اینکه به جز مهدی ترابی آیا باشگاه پرسپولیس بازیکن دیگری را هم جذب خواهد کرد گفت:‌مهدی از نظر اخلاقی و فنی بازیکن قابلی است و این موضوع را در گذشته هم اثبات کرده است به قول میشل پلاتینی برخی بازیکنان شماره ۹ و ۱۰ نیست بلکه ۹ و نیم هستند. ترابی هم این خصوصیت را دارد که نمی‌توان گفت هافبک یا مهاجم صرف است بلکه بین این دو پست قرار می‌گیرد قطعا می‌تواند به پرسپولیس در نیم‌فصل دوم کمک کند.

 

وی افزود: شرایط بازیکنان دیگر را هم بررسی خواهیم کرد تا اگر وضعیت مهیا باشد نفرات دیگری را هم بر اساس نیاز تیم جذب کنیم.

 

مربی تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: از جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه‌مان تشکر ویژه‌ای دارم همچنین از اعضای هیأت مدیره و مجید صدری که از زمان حضورش واقعا سعی کرده آرامش را به تیم تزریق کند باید از این نفرات تشکر کرد و اکنون کادر فنی پرسپولیس با فراغ بال کار  خود را انجام داده و مسائل فنی را دنبال می‌کند دلیل این آرامش هم اقدام‌های جعفر سمیعی و گروهش است.

 

ربیعی: پرسپولیس نیازی به تمجید من ندارد/یکی از دلایل مصدومیت بازیکنان مس بازی در چمن مصنوعی است

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,تیم‌های  مطهری

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: نیازی به تمجید من از پرسپولیس نیست زیرا چهار دوره قهرمان لیگ و دو دوره نایب قهرمان آسیا شده است.

 

محمد ربیعی در نشست خبری دیدار معوقه هفته نهم لیگ برتر بین تیم‌های پرسپولیس و مس رفسنجان اظهار داشت: در ابتدا بازهم درگذشت دو اسطوره فوتبال ایران یعنی انصاریان و میناوند را تسلیت گفته و برای خانواده آنها آروزی صبر و شیکبایی و از درگاه ایزد منان آزوی مغفرت مسئلت می‌کنم.

 

وی افزود:‌نیازی به تمجید من از پرسپولیس نیست زیرا چهار دوره قهرمان لیگ و دو دوره نایب  قهرمان آسیا شده است و اکنون هم شرایط خوبی دارد.

 

پرسپولیس اکنون در شرایط خوبی قرار گرفته و ما هم برنامه‌های خود را از لحاظ ذهنی و فنی برای این مسابقه دنبال می‌کنیم فکر می‌کنم بچه‌ها در هارمونی قرار گرفته‌اند تا بتوانیم مقداری از تدابیر خود را مقابل این تیم اجرا کنیم.

 

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان تصریح کرد: یحیی گل‌محمدی  و همکارانش برای من قابل احترام هستند و فکر می‌کنم حقشان بود در لیگ قهرمانان آسیا به قهرمانی برسند.پرسپولیس کادر ایرانی خوب و فهمیده‌ای را در اختیار دارد و برای این دوستان هم آرزوی توفیق می‌کنم.

 

ربیعی درباره اینکه در صورت برتری مقابل پرسپولیس جایگاه این تیم را در رتبه چهارم جدول می‌گیرند توضیح داد: هدف ما پیاده کردن برنامه‌هایمان است و نهایت خروجی این برنامه‌ها کسب امتیازات کامل است. هدف‌گذاری ما برای دیدار با پرسپولیس به شکلی است که با دست پر از زمین بیرون بیاییم و برد را هم دور از دسترس نمی‌بینم. قطعا مس رفسنجان نه تنها حریف دست و پا بسته‌ای مقابل پرسپولیس نیست بلکه امیدوارم در برخی لحظات بازی بتوانیم بخش‌های مدنظرمان‌ را هم به نمایش بگذاریم تا از این طریق با پیروزی از زمین خارج شویم.

 

وی درباره متحول شدن مس رفسنجان پس از ۵دیدار ابتدایی خود و میزان امیدواری‌اش برای کسب نتیجه مناسب مقابل پرسپولیس گفت: مدیریت مسابقه چندین بخش دارد که یکی از آنها تحلیل تیم حریف است آنچه در این سال‌ها دنبالش بوده‌ام جاری کردن سبک و فلسفه خودم در شریان تیم است در ۵ دیدار ابتدایی هم بازی‌های بدی ارائه ندادیم دیدار اول‌مان را مقابل استقلال برگزار کردیم و سپس به مصاف گل‌گهر،‌آلومینیوم اراک، تراکتور و سایپا رفتیم که در تمام این مسابقات عملکرد خوبی داشتیم.

 

سرمربی تیم مس رفسنجان تصریح کرد: مقابل تراکتور ۶، ۷ موقعیت خوب را از دست داده و حدود دقیقه ۸۷ روی یک غافلگیری و ضربه ایستگاهی گل دریافت کردیم.بهتر شدن روند‌مان هم دلیل دارد تیم ما تازه به لیگ برتر آمده و چندین بازیکن جدید جذب کرده است برای اینکه آنها با برنامه‌های مس رفسنجان خود را وفق داده و شرایط تیم بهتر شود نیاز به زمان داشتیم.

 

ربیعی اضافه کرد: در کل پروژه‌های فنی زمان‌بر است و برای اینکه بتوانم مس رفسنجان را به یک خانواده تبدیل کنم تا در زمان زیادی که شبانه‌روز با هم هستیم احساس خوبی داشته باشیم و به موازات آن هم بخش فنی و تمرین را جلو ببریم زحمات زیادی به همراه گروهم کشیدم اما مس رفسنجان هنوز کار دارد.

 

وی افزود: برنامه‌ریزی این جور تیم‌ها و چالش سال اول آنها در لیگ برتر دشوار است خودم تلاش می‌کنم امسال این تیم را در لیگ برتر حفظ کنم و هر چه جایگاه‌مان محترم‌تر باشد بهتر است. البته برای تیم‌هایی که سال اول به لیگ برتر می‌آیند بقا یک موضوع مهم است. تجربه سال‌های اخیر هم نشان داده اینگونه تیم‌ها تا روز آخر برای نیفتادن دست و پا می‌زنند و خیلی‌ هم در روز آخر سقوط می‌کنند تا جایی که توان دارم سعی می‌کنم مس رفسنجان را از این فضا و ذهنیت دور کنم.

 

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان خاطرنشان کرد: برای این کار باید شبانه‌روز تلاش کنیم که این کار را هم انجام می‌دهیم زیرا اذیت سخت است به تیمم ایمان دارم و مطمئن هستم از این میدان بزرگ لیگ برتر در سال اول سربلند بیرون خواهیم آمد.

 

ربیعی درباره شناخت از تیم پرسپولیس گفت: یکی از پروژه‌های کاری ما همین موضوع است و برای شناخت از حریف خیلی وقت می‌گذاریم برای هر بازی برنامه و نقشه جداگانه‌ای داریم.

 

وی درباره غیبت ۴ بازیکن مس گفت: تیم ما یک لشکر مصدوم دارد البته در پروژه تیم‌سازی سعی کرده‌ایم شرایط را به شکلی پیش ببریم تا بچه‌ها به جای بحث فردی در محور تیم باشند اما مقابل پرسپولیس مثل چند بازی قبل ضمن در اختیار نداشتن ناصر سالاری، محمد قاضی، حامد نورمحمدی، محمد آقاجانپور و رحیم زهیوی را در اختیار نداریم. البته سجاد آشوری هم مصدوم است اما کادر پزشکی ما همچنان درباره وی تلاش می‌کند زیرا مقداری آسیب‌دیدگی دارد. فعلا این نفرات مصدوم هستند اما گلایه‌ای هم نیست زیرا در بیشتر بازی‌های این فصل بین دو تا ۵ بازیکن را در اختیار نداشتیم که البته تعداد نفرات مصدوم‌مان مقابل پرسپولیس بیشتر هم است.

 

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان اضافه کرد: می‌توانستیم ۱۰ بازیکن لیگ برتری جذب کنیم که ۵ نفر از آنها را فردا نداریم یکی از دلایل مصدومیت بازیکنان ما همین بازی کردن در چمن مصنوعی است البته در برخی مسابقات هم مسابقات را پارت‌بندی کرده و برای هر بخش از امکانات و تیپ دیگری استفاده می‌‌کنیم.یکی از مهمترین دلایل دغدغه‌های من  برگزاری دیدارهای خانگی مس در چمن مصنوعی و رفت و آمد تیم ما بین این نوع زمین و چمن طبیعی است.

 

ربیعی ادامه داد: مواردی که با آنها دست و پنجه نرم می کنیم با تیم‌های دیگر متفاوت است اما این مسائل را مدیریت کردیم شرایط‌مان رو به بهبودی است و ان‌شاءالله در نیم‌فصل دوم تلفات‌مان در این ماجرا کمتر شود. تمهیدات علمی و پزشکی را هم درباره این داستان با تحلیل انجام می‌دهم و سعی دارم میزان مصدومیت شاگردانم را به کمترین حد برسانم.

 

وی خاطرنشان کرد: اصلا روی این موضوع که فردا برخی از بازیکنان را در اختیار دارم تردید نمی‌کنم زیرا مس رفسنجان یک تیم است که تا کنون این را نشان داده. فردا از یکی دو جوان خوب‌مان استفاده خواهم کرد و بهترین زمان برای آنهاست تا بتوانند توانایی‌هایشان را نشان بدهند. مجموعه امسال مس رفسنجان از نظر خودم به معنای واقعی کلمه تیم را معنی می‌کند و این برای من به مجموعه‌مان دستاورد بزرگی است.

 

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با اشاره به درگذشت علی انصاریان و مهرداد میناوند توضیح داد: امیدوارم فردا بازی خوبی بشود و تماشاگران هر دو تیم لذت ببرند امیدوارم با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی دیگر جامعه فوتبال غم نبیند. همه ما از نبود انصاریان و میناوند متأثر هستیم و سعی می‌کنیم فردا هم یاد این دو عزیز را در ابتدای مسابقه زنده نگه داریم.

 

ربیعی افزود: امیدوارم دیگر جامعه ورزش و فوتبال در فقدان عزیزانی که همه با آنها خاطره داریم  غمگین نشود و از صمیم قلب به خانواده این عزیزان تسلیت می‌گویم. دوست دارم مجموعه باشگاه مس رفسنجان در غم خود شریک بداند برای همه مردم بهبودی سلامتی و آرامش می‌کنم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------