شکست خانگی ماریتیمو برابر سانتا کلارا/ اتلتیکومادرید در دقیقه 90 پیروزی خانگی را از دست داد/ لیدزیونایتد پیروزی‌هایش را دو رقمی کرد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,تیم‌های فوتبال
در رویارویی تیم‌های لژیونرهای ایرانی در لیگ برتر پرتغال تیم سانتا کلارا پیروز شد و به سه امتیاز رسید. 

به گزارش تسنیم، تیم‌های ماریتیمو و سانتا کلارا دوشنبه شب در چارچوب دیداری از هفته هجدهم لیگ برتر پرتغال برابر هم قرار گرفتند که در پایان این مسابقه ماریتیمو شکست 2 بر یک خانگی را پذیرفت.

 

دیدریک ژوئل تاگو در دقیقه 61 با گلزنی از روی نقطه پنالتی ماریتیمو را پیش انداخت، اما کریسان دا کروز و کاروالیو در دقایق 74 و 78 نتیجه را برای سانتا کلارا تغییر دادند و تیم‌شان را به سه امتیاز رساندند.

 

امیر عابدزاده دروازه‌بان ایرانی ماریتیمو در این بازی نیمکت‌نشین بود و علی علیپور نیز در فهرست بازیکنان این تیم حضور نداشت. شهریار مغانلو مهاجم ایرانی سانتا کلارا هم از دقیقه 2+90 وارد زمین شد.

 

در جدول رده‌بندی لیگ برتر پرتغال تیم سانتا کلارا با 25 امتیاز هفتم است و ماریتیموی 17 امتیازی رتبه یازدهم را در اختیار دارد.

 

لالیگا| اتلتیکومادرید در دقیقه 90 پیروزی خانگی را از دست داد/ پایان بردهای متوالی شاگردان سیمئونه

دیدارهای هفته بیست‌و‌دوم لالیگای اسپانیا با توقف صدرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌ها در یک بازی خانگی مقابل تیم سلتاویگو خاتمه یافت.

 

به گزارش تسنیم، در آخرین بازی از هفته بیست‌و‌دوم لالیگای اسپانیا، شب گذشته (دوشنبه) تیم فوتبال اتلتیکومادرید صدرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌ها مقابل میهمان خود تیم سلتاویگو با تساوی 2-2 متوقف شد.

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,تیم‌های فوتبال

 

در این بازی اتلتیکومادرید اگرچه گل نخست را در دقیقه 13 دریافت کرد - گلی که سانتی مینا برای سلتاویگو به ثمر رساند- اما با دو گل دقایق 45 و 50 لوئیس سوارس به بازی برگشت و تا دقیقه 90 هم از حریف خود پیش بود. با این حال سلتاویگو در آخرین دقیقه بازی از غفلت مدافعان حریف بهره برد و توسط فاکوندو فریرا گل تساوی را زد و از شکست گریخت.

 

با این نتیجه اتلتیکومادریدی که دو بازی معوقه هم دارد،‌ با 51 امتیاز همچنان صدرنشین است. این در حالی است که تیم‌‌های بارسلونا و رئال مادرید هر دو با یک بازی بیشتر نسبت به اتلتیکومادرید و هشت امتیاز کمتر به ترتیب در رده‌های دوم و سوم جدول قرار دارند. در همین حال تیم سلتاویگو هم 26 امتیازی شد و در رده دهم جدول قرار گرفت.

 

همچنین این نتیجه به بردهای متوالی اتلتیکومادرید در لالیگا که تعدادشان به چهار مورد رسیده بود، پایان داد.

 

 لیگ برتر انگلیس| لیدزیونایتد پیروزی‌هایش را دو رقمی کرد

هفته بیست‌و‌سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس با پیروزی خانگی تیم فوتبال لیدزیونایتد مقابل کریستال پالاس به پایان رسید.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,تیم‌های فوتبال

به گزارش تسنیم،‌ پرونده هفته بیست‌و‌سوم لیگ برتر فوتبال انگلیس، شب گذشته (دوشنبه) با انجام یک بازی بسته شد که در آن تیم فوتبال لیدزیونایتد موفق شد میهمان خود تیم کریستال پالاس را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد.

 

جک هریسون در دقیقه 3 و پاتریک بمفورد در دقیقه 52 گل‌های تیم تحت هدایت مارچلو بیلسا را به ثمر رساندند تا تعداد بردهای این تیم دورقمی شود و به رده دهم جدول صعود کند.

 

لیدزیونایتد که یک بازی کمتر انجام داده است هنوز با آخرین سهمیه رقابت‌های اروپایی فصل آینده هفت امتیاز فاصله دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------