آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

حذف یاران جهانبخش در خانه «روباه‌ها»/آنتورپ در شب نیمکت‌نشینی بیرانوند حذف شد/ آتالانتا حریف یوونتوس در فینال شد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,تیم‌های فوتبال
بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس با شکست خارج از خانه تیم فوتبال برایتون مقابل لسترسیتی و صعود تیم شفیلد یونایتد ادامه یافت.

به گزارش تسنیم، در ادامه دیدارهای دومین شب از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس، چهارشنبه شب دو بازی دیگر انجام شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال برایتون که علیرضا جهانبخش در آن توپ می‌زند در خانه تیم فوتبال لسترسیتی با نتیجه یک بر صفر مغلوب و حذف شد.

 

تنها گل این بازی را کلچی ایهاناچو در دقیقه چهارم وقت‌های تلف شده نیمه دوم زد تا از کشیدن شدن مسابقه به وقت‌های اضافه جلوگیری کند. جهانبخش به دلیل مصدومیت هنوز قادر به همراهی برایتون نیست.

 

در دیگر بازی تیم لیگ برتری شفیلدیونایتد میهمان دسته اولی‌اش تیم بریستول سیتی را با نتیجه یک بر صفر شکست داد و همچون لسترسیتی در جمع هشت تیم برتر مسابقات قرار گرفت.

 

دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس امشب با برگزاری دو دیدار دیگر به پایان می‌رسد که در مهمترین آنها از ساعت 23:30 چلسی میهمان تیم دسته اولی بارنزلی است.

 

جام حذفی بلژیک| آنتورپ در شب نیمکت‌نشینی بیرانوند حذف شد

تیم آنتورپ با شکست مقابل کلوب بروژ از دور مسابقات فوتبال جام حذفی بلژیک کنار رفت.

 

به گزارش تسنیم، در نخستین دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بلژیک تیم‌های کلوب بروژ و آنتورپ به مصاف هم رفتند که در پایان پیروزی 3 بر یک کلوب بروژ رقم خورد. هانس واناکن (49)، باس دوست (81) و رود ورمر (85) برای کلوب بروژ گل زدند. تک گل آنتورپ هم در دقیقه 83 توسط دیدیه لامکل به دست آمد.

 

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان نیمکت‌نشین آنتورپ در بازی برابر کلوب بروژ بود.

 

جام حذفی ایتالیا| آتالانتا حریف یوونتوس در فینال شد

تیم فوتبال آتالانتا با غلبه بر ناپولی دومین فینالیست رقابت‌های جام حذفی ایتالیا در فصل ۲۱-۲۰۲۰ شد.

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی از دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا، چهارشنبه شب تیم‌های فوتبال آتالانتا و ناپولی در خانه تیم آبی‌و‌مشکی‌پوش برگامو به میدان رفتند که این بازی با پیروزی 3 بر یک آتالانتا خاتمه یافت.

 

گل‌های این بازی را دووان زاپاتا در دقیقه 10 و متئو پسینا دو بار در دقایق 16 و 78 برای آتالانتا و ایروینگ لوسانو در دقیقه 53 برای ناپولی به ثمر رساندند.

 

به این ترتیب آتالانتا با توجه به تساوی بدون گل در بازی رفت در خانه ناپولی، با برتری 3 بر یک فینالیست و حریف یوونتوس در ایستگاه پایانی رقابت‌ها شد. ناپولی هم از دفاع از عنوان قهرمانی‌اش در کوپا ایتالیا باز ماند.

 

دیدار فینال جام حذفی فوتبال ایتالیا روز 29 اردیبهشت سال 1400 در ورزشگاه سن‌سیروی شهر میلان برگزار خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------