فتح الله زاده: استقلال امکانات ندارد، تیم رقیب بازیکن 16 میلیاردی می‌ گیرد/در باشگاه خائن وجود دارد!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,تیم‌های فوتبال
مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت دوستانمان در استقلال اگر همدل باشند و زبان و دل‌شان یکی باشد، موفق خواهند شد. 

علی فتح‌ الله‌ زاده، مدیرعامل سابق استقلال در خصوص وضعیت استقلال تا هفته چهاردهم از رقابت‌های لیگ برتر گفتگو کرد.

 

به گزارش میزان، فتح الله زاده در ابتدا اظهار داشت:

 استقلال نزدیک به چند هفته است در صدر جدول قرار دارد و این نشان می‌دهد که این تیم خوب نتیجه گرفته، ولی اگر کسی نداند استقلال در چه جایگاهی قرار دارد و با توجه به شرایط و حواشی این تیم جایگاه آن را از او بپرسید می‌گوید هفتم، هشتم! باور نخواهد کرد که این تیم در صدر جدول است. 

 

وی افزود:

 هیئت مدیره، مدیرعامل، سرمربی و بازیکنان محترم شما زحمت کشیده‌اید که به اینجا رسیده‌اید؛ چرا با هم همدل نیستید؟ این تنها نقطه ضعف استقلال است. در استقلال هر کس یک جریان را دنبال می‌کند، یک عده با مدیرعامل هستند یک عده با هیئت مدیره، یک عده با سرمربی و عده‌ای هم با افراد دیگری خارج از تیم همراه هستند! این خوب نیست. دوستانمان در استقلال اگر همدل باشند و زبان و دل‌شان یکی باشد، موفق خواهند شد. 

 

مدیرعامل پیشین استقلال در رابطه با سلب برخی از اختیارات از مدیرعامل فعلی و تاثیر آن بر عملکرد او تصریح کرد:

این موضوع تاثیر زیادی در عملکرد او خواهد داشت چرا که مدیرعامل بسیاری از مسائل را در تیم لحاظ می‌کند و سیاست تیمی را باید او تعیین کند. مدیرعامل بالاترین مقام اجرایی باشگاه است و هیئت مدیره فقط وظیفه دارد سیاست‌های کلان باشگاه را مشخص کند، آنها مصوب می‌کنند و مدیرعامل هم مجبور است که اجرا کند. 

 

وی در واکنش به شایعه برداشت مطالبات دو عضو هیئت مدیره از محل درآمد‌های باشگاه تصریح کرد:

 استقلال یک باشگاه تقریبا دولتی است و تمام هزینه‌هایی که می‌شود باید وارد حساب خزانه شود و از آنجا پرداخت‌ها انجام شود، همه این‌ها سند می‌خورد. پیشنهاد من به نهاد‌های محترم نظارتی این است که اگر می‌خواهند نظارتی داشته باشند برای هر سال را در همان سال بررسی کنند، وقتی می‌گذارند ۷،۸ سال بعد نظارت می‌کنند کسی که باید پاسخگو باشد وقتی می‌خواهد از خودش دفاع کند امکاناتی ندارد! از طرفی خودشان هم، همه اسناد را در اختیار نخواهند داشت. 

 

فتح‌الله‌زاده درباره خبر استعفای یکی از اعضای هیئت مدیره به دلیل دخالت‌های برخی از نزدیکان وزیر ورزش در امور تیم عنوان کرد:

 اگر واقعا عضوی از هیئت مدیره به خاطر دخالت وزارت ورزش حاضر به استعفا شده است دست او را باید بوسید! وقتی چندین نفر را به عنوان عضو هیئت مدیره مشخص می‌کنند، هر کدام از آنها برای خودشان شخصیتی دارند و باید خودشان برای باشگاه تصمیم بگیرند و در ادامه هم جوابگوی مردم باشند. آنها باید مدیرعامل را انتخاب کنند و مدیرعامل هم پاسخگوی عملکردش باشد. اگر قرار باشد بالادستی‌ها مدام به آنها فشار بیاورند همین اتفاقات و حواشی که شاهد آن هستیم پیش می‌آید. 

 

وی در ادامه گفت:

حاشیه‌ای که چند روز پیش در خصوص کاپیتان تیم اتفاق افتاد، برازنده استقلال نیست. غفوری برای استقلال زحمت می‌کشد و بین بازیکنان همدلی ایجاد می‌کند. در دوره‌ای که به استقلال آمدم و متاسفانه به دلیل ابتلا به کرونا نتوانستم ادامه بدهم، غفوری پیش من آمد و گفت شما نگران نباشید کمک می‌کنیم تیم را جمع می‌کنیم. برای چنین شخصیتی باید ارزش و احترام قائل بود و حق و حقوقش را به موقع داد در ثانی کسی که قرارداد را امضا می‌کند مسئول است می‌توانستند امضا نکنند بازیکن که مجبورشان نکرده است. 

 

وی گفت:

این مسائل مثل خوره به جان تیم افتاده است و متاسفانه می‌بینیم که به جای برخورد با مقصر، روحیه بازیکنی مثل غفوری که می‌تواند تیم ما را تکان بدهد را تضعیف می‌کنند. خوشحالم که مددی زود مصاحبه کردند و گفتند که ما شکایت نکرده‌ایم. خواهشم از دوستان این است که این مسائل را در خانواده حل کنند. هر کسی جرات نمی‌کند به سادگی به اسناد دسترسی پیدا کند و آن را در اختیار رسانه قرار دهد. مطمئنا در باشگاه یک خائن وجود دارد و از جا‌هایی چراغ سبزی نشان داده می‌شود که اسناد را در اختیار رسانه‌ها قرار داده است. چرا در گذشته این اتفاقات نمی‌افتاد؟ چون کسی جرات انجام این کار‌ها را نداشت! 

 

فتح الله زاده در واکنش به مصاحبه بازیکنان پس از بازی و گلایه‌های آنها خاطر نشان کرد:

 این صحبت‌ها جای تاسف دارد! هوادار ما وقتی می‌بیند که بازیکن استقلال از نبود پیش پا افتاده‌ترین امکانات گله می‌کند و آن طرف تیم رقیب بازیکن ۱۵،۱۶ میلیاردی به تیمش اضافه می‌کند، بدون شک ناراحت می‌شود و این‌ها را تحت عنوان تبعیض قلمداد می‌کند. من هم باشم ناراحت می‌شوم. امیدوارم که وزارت ورزش در این گونه مسائل دخالت کند که اگر رقیب بازیکن ۱۵ میلیاردی می‌خرد، استقلال هم بخرد نه اینکه بیایند در جزئیات و ریزه کاری‌های باشگاه دخالت کنند! 

 

وی ادامه داد:

 وظیفه هیئت مدیره ما این است که محکم بایستند حق باشگاه را بگیرند و اجازه ندهند که امکانات فقط به سمت یک باشگاه برود و بازیکنان ما از نبود پیش پا افتاده‌ترین امکانات گلایه کنند. وزارت ورزش و شخص آقای وزیر باید به این گونه مسائل دقت کنند! آن‌هایی که در حق استقلال کم لطفی می‌کنند بدانند که استقلال با این اتفاقات از بین رفتنی نیست آن‌ها که این کار‌ها را می‌کنند از بین خواهند رفت. 

 

فتح الله زاده درباره مالیات رحمتی که مربوط به سال ۹۱ است و عضو هیئت مدیره باشگاه اعلام کرده بود که در این دوره پرداخت شده است، گفت:

 

 آقایان چرا این صحبت‌ها را الان انجام می‌دهند؟ بدهی سال ۹۱ را باید چند سال پیش می‌دادند چرا الان؟ وزیر و مدیران استقلال که در تلویزیون گفتند بدهی‌های گذشته را پرداخت کرده‌اند! مردم بدانند کل بدهی‌های زمان ما ۱۰ میلیارد تومان بوده است، از آن طرف از زمان فتح‌الله‌زاده کمپ ناصر حجازی برای باشگاه استقلال به جا مانده که ۱۰۰۰ میلیارد قیمتش است؛ چرا از آن حرفی به میان نمی‌آورند؟ 

  

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------