نوری: چرا بازیکنی که قرارداد دارد سر تمرین نمی‌رود؟/ سرمربی رقیب عضو هیئت مدیره را برکنار کرد!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,تیم‌های فوتبال

 

محمد نوری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص وعده‌های مددی در حاشیه تمرینات آبی‌پوشان اظهار داشت: خدا کند وعده وعیدی که به بازیکنان می‌دهند عملی کنند؛ بازیکن حق دارد و قرارداد بسته و باشگاه باید پایبند به قراردادش باشد و پول بازیکنان را به موقع پرداخت کند تا این حواشی از استقلال دور باشد.

 

وی ادامه داد: اگر پول بازیکنان داده نشود بازهم بازیکن شروع به مصاحبه می‌کند و همین مسائل باعث می‌شود حواشی در استقلال زیاد باشد. واقعا هواداران استقلال گناه دارند؛ چندین سال است استقلال مشکلات مالی دارند و همین مسائل در عملکرد فنی هم تاثیر منفی گذاشته است.

 

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه نگاه ویژه‌ای به باشگاه پرسپولیس نسبت به استقلال وجود دارد بیان کرد: ما چند روز پیش در دربی پیشکسوتان مقابل پرسپولیس بازی کردیم؛ واقعاً این خاص بودن به پیشکسوتان این تیم هم سرایت کرده است. از بازیکنانی که از بیرون آوردند و بازی کردند، بگیرید تا اتفاقات دیگر.

 

وی افزود: صد درصد از این تیم حمایت می‌شود، سرمربی تیم حریف اعلام کرد اگر یک عضو هیئت مدیره در باشگاه باشد دیگر سر تمرین نمی‌روم، فردایش همان عضو را برکنار کردند یا مهدی ترابی با قیمت بسیار بالایی خواستند و به راحتی خریدند در حالی که شما مشکلات مالی استقلال را می‌بینید.

 

نوری درباره معاوضه ریگی و کیانی بیان کرد: مهدی کیانی بازیکن بسیار خوبی است، اما سنش بالا است و از شرایط آرمانی هم دور است در حالی که به نظر من مسعود ریگی باید در استقلال فیکس بازی کند؛ او بازیکنی است که خودش را فدای بازی می‌کند.

 

پیشکسوت استقلال در خصو عدم حضور قایدی در تمرینات آبی‌پوشان خاطرنشان کرد: متوجه نمی‌شوم چرا بازیکنی که با باشگاه قرارداد دارد، سر تمرین نمی‌رود. سرماخوردگی یک روز، دو روز؛ نمی‌شود که بازیکن بیشتر از یک هفته سر تمرین نیاید در حالی که با باشگاه قرارداد دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------