تکذیب خبر آنفالو کردن بازیکنان و صفحه رسمی استقلال توسط فکری در اینستاگرام/ سرمربی استقلال اخراج می‌شود؟



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,تیم‌های فوتبال
محمود فکری صفحه رسمی باشگاه استقلال و بازیکنان را در اینستاگرام آنفالو کرد.  

 به گزارش خبرآنلاین؛ باشگاه استقلال در هفته پانزدهم لیگ برتر و در حساسترین بازي فصل آبی پوشان، در اصفهان با نتیجه ۲- ۰ مغلوب سپاهان شد تا حواشی این تیم بیشتر از قبل شود. بعد از این بازی محمود فکری در جلسه خبری هم پس از سوال انتقادی یک خبرنگار محل جلسه خبری رو ترک کرد. او صبح امروز در یک حرکت جنجالی صفحه رسمی باشگاه استقلال و بازیکنان را در شبکه اجتماعی اینستاگرام آنفالو کرد!

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,تیم‌های فوتبال

تکمیلی:/

در رسانه ها و فضای مجازی عنوان شد که صفحه شخصی فکری که توسط خود او اداره می شود، اقدام به آنفالو کردن صفحه رسمی باشگاه و بازیکنان استقلال کرده است. این خبر باعث بروز شایعاتی درباره اینکه فکری قصد دارد از استقلال جدا شود، در فضای مجازی به راه افتاد.

 

اما این در حالی است که محمود فکری از ابتدا و انتخاب به عنوان سرمربی آبی پوشان نیز هیچ کدام از بازیکنان استقلال را در صفحه شخصی اش فالو نکرده بود. نکته دیگر اینکه فکری حتی صفحه رسمی باشگاه استقلال را از ابتدا فالو نکرده بود که اکنون بخواهد آن را آنفالو کند. تنها فردی که از مجموعه باشگاه استقلال توسط فکری فالو شده بود، حنیف عمران زاده دستیار سرمربی آبی پوشان است.

 

به هر حال چیزی که مشخص است، خبر آنفالو کردن بازیکنان و صفحه رسمی استقلال توسط فکری اشتباه بوده و سرمربی آبی پوشان از ابتدا نیز بازیکنان تیم را فالو نکرده بود.

 

محمود فکری اخراج می‌شود؟

در جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال نتایج این تیم بررسی می‌شود، اما محمود فکری برکنار نخواهد شد.

 

قبل از بازی با سپاهان حجت نظری سخنگوی باشگاه استقلال گفته بود محمود فکری تا هر وقت دوست داشته باشد در استقلال می‌ماند! اما حالا هیئت مدیره باشگاه جلسه اظطراری تشکیل داد تا نتایج ضعیف اخیر را بررسی کند.

 

طبق شنیده‌های ما به احتمال فراوان کادر فنی و بازیکنان استقلال جریمه نقدی می‌شوند و قرار نیست محمود فکری برکنار شود، اما جالب اینکه احمد مددی که مدیرعامل باشگاه استقلال است در جریان جلسه هیئت مدیره باشگاه نیست، چون در CCU بستری است و حتی بازی استقلال و سپاهان را ندید. مددی قبلاً از محمود فکری سرمربی استقلال حمایت کرده بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------