آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

لیگ اروپا؛ صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ

در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا تیم فوتبال آاس رم توانست با دو گل میلان را شکست دهد. به گزارش ایرنا، دور…

ابقای محمود فکری: به مدت حداقل دو هفته



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,تیم‌های فوتبال
شکست توام با یک نمایش ضعیف از استقلال مقابل سپاهان، این بار می‌رفت که برای سرمربی استقلال گران تمام شود. 

به گزارش ورزش سه ، شاگردان محمود فکری سومین شکست فصل را در ورزشگاه نقش جهان و در شهر اصفهان تجربه کردند تا صدرنشینی و به نوعی قهرمانی نیم فصل را دو دستی تقدیم طلایی پوشان سپاهان کنند و با دست خالی به تهران بازگردند.

 

البته شکست خارج از خانه مقابل سپاهان احیا شده و از دست دادن جایگاه نخست جدول رده بندی و قرار گرفتن در مقام دوم در فاصله 15 هفته به پایان لیگ هرچند اتفاق خوشایندی محسوب نمی شود، اما میزان هجمه ها و در عین حال اخباری که از داخل تیم به گوش می رسد عملا از آن چه که باید باشد، بسیار بیشتر است .

 

با احتساب شکست استقلال در یکی از مهم ترین دیدارهای کلاسیک فوتبال ایران در برابر سپاهان، قهرمانی نیم فصل از دست رفته و این در شرایطی است که فکری تا به اینجا در جواب منتقدان خودش،  به نتایج و جایگاهش در جدول اشاره می کرد در حالی که در وضعیت کنونی اختلاف امتیاز در جدول نیز با تیم آلومینیوم اراک که در رده هفتم قرار دارد 4 امتیاز است و یک لغزش دیگر ممکن است باشگاه را در وضعیتی  اضطراری قرار دهد .

 

اما غالب صحبت بسیاری از طرفدارانی که پس از پایان این بازی در شبکه های مختلف اجتماعی تا آخرین ساعات بامدادی با تمام دلسوزی و علاقه خودشان با مجموعه این تیم، مخصوصا محمود فکری به عنوان نفر اول کادر فنی داشتند چه بود؟

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------