دیدار رئیس فدراسیون فوتبال با وزیر امور خارجه/ قول ظریف به عزیزی‌خادم



محمدجواد ظریف ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
وزیر امور خارجه در دیدار با رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد دستگاه دیپلماسی کشور رایزنی‌های لازم را برای میزبانی مسابقات مقدماتی جام‌جهانی انجام خواهد داد.

به گزارش فارس، شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رییس فدراسیون فوتبال با تقدیر از حضور پرثمر محمدجواد ظریف در عرصه دیپلماسی و نیاز جامعه به نشاط از طریق فوتبال، خواهان استفاده از همه ظرفیت‌های دیپلماسی کشور برای میزبانی‌ها شد.

 

عزیزی‌خادم در بخشی از این جلسه گفت: حضور افراد توانمندی مثل شما، اعتماد عمومی را به فوتبال برمی‌گرداند و کمک می‌کند فوتبال ملی توان بیشتری برای موفقیت‌های آتی داشته باشد.

 

وی ادامه داد: این روزها بحث میزبانی ایران در مقدماتی جام‌جهانی بسیار مهم است و با اینکه زمان گذشته اما نیاز به کمک وزیر ورزش و وزیر امور خارجه داریم.

 

وزیر امور خارجه نیز با تبریک انتخاب عزیزی‌خادم به‌ عنوان رییس تازه فدراسیون فوتبال، اعلام کرد: دولت و وزارت امور خارجه از همه توان برای خوشحالی مردم در این شرایط سخت استفاده می‌کند و دستگاه دیپلماسی کشور رایزنی‌های لازم را انجام خواهد داد.

 

 فدراسیون فوتبال کشورمان به صورت رسمی خواهان میزبانی ادامه مسابقات انتخابی مقدماتی جام‌جهانی شد و کنفدراسیون فوتبال آسیا به ‌زودی در این ‌باره تصمیم خواهد گرفت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------