مددی : ایمان دارم مجیدی استقلال را قهرمان آسیا میکند/ آرزو دارم با مسی و رونالدو کار کنم!



  استقلال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
احمد مددی حضور در مسند مدیرعاملی باشگاه استقلال تهران را یک چالش سخت و جذاب می‌داند. 

به گزارش ایلنا، احمد مددی، آخرین مدیرعامل باشگاه استقلال تهران که طی ماه‌های اخیر مورد انتقاد قرار داشته حضور در این سمت را یک چالش جذاب می‌داند و امیدوار است آبی پوشان به همراه فرهاد مجیدی و کادرفنی جدید بتوانند این تیم را به قهرمانی در آسیا که خواسته هواداران است، برسانند.

 

سال ۹۹ برای شما چطور بود؟

سالی سخت بود که در عین حال به همراه اتفاقات تلخ و شیرینی که داشت به پایان رسید. کرونا واقعا سال سختی را رقم زد آقایان علی انصاریان و مهرداد میناوند را از میان فوتبالی‌ها برد که امیدوارم روح این دو عزیز و هموطنانی که امسال درگذشتند قرین رحمت باشد و برای خانواده آنها آرزوی صبر دارم.

 

اتفاق شیرین مدیرعاملی استقلال بود؟

این اتفاق خیلی خوبی بود و خدمت به باشگاه بزرگ و مردمی‌ای همچون استقلال مایه مباهات است اما اتفاق شیرین، همین که الان وقتی صحبت می‌کنم شرایط استقلال به حالت مطلوب رسیده است و باثبات و پایدار است. امیدوارم که شرایط استقلال با سختکوشی و تلاش بیشتر همیشه عالی و پایدار بماند تا کام هواداران شاد شود و همواره شاد باقی بماند. کار کردن در مجموعه استقلال در عین حال که سخت است اما می‌توانم بگویم که جذابیت‌های خودش را هم دارد. واقعا از اینکه به هواداران خدمت می‌کنم و در خدمت تیم با ریشه و با اصالت استقلال هستم، جای خوشحالی دارد.

 

مدیرعاملی شما با انتقاد همراه شد.

به هر حال یک مدیرعامل مورد انتقاد قرار می‌گیرد و هوادار در هر صورت حق دارد که انتقاد کند. به شرط اینکه انتقادات از توهین جدا باشد. ما همیشه باید فضای نقد را باز بگذاریم اما اجازه توهین به خودمان را ندهیم. من انتقاد را دوست دارم و از هواداران بسیار ممنونم که با کامنت‌های خود به من مشاوره می‌‌دهند. 

 

کدام بازیکن شما را در این چند وقت اذیت کرده است؟

حرف دلم این است که هیچکدام از آنها من را اذیت نکرده‌اند و همه آنها فرزندان من هستند. 

 

وضعیت پرونده کنعانی زادگان یکی چالش‌های سال گذشته شما بود. 

آقای کنعانی زادگان در آن ماجرای حرفه ای سازی برای اینکه منافع استقلال برایم مهم بود دچار چالش‌های کوچکی شدیم اما می‌خواهم این را بگویم که چالش هم به هر حال جزوی از کار مدیریت است. 

 

یکی از اتفاقات قابل توجه استقلال سرمربیگری محمود فکری در استقلال بود.

من اعتقاد دارم محمود فکری جزو افرادی است که در استقلال بسیار زحمت کشیده است؛ چه در قامت بازیکن که ایشان مدت زیادی بازوبند را در اختیار داشتند و چه در قامت مربی به باشگاه خدمت کرده ‌اند. همانطور که گفتم معتقدم روی بد فوتبال خودش را به فکری نشان داد و ایشان هم نتوانست نتایجی که مدنظر هواداران بود را کسب کند اما من از ایشان و زحمات کادرفنی‌اش تشکر و قدردانی می‌کنم.

 

قبول دارید حواشی ضربات زیادی به استقلال زده است؟

صد در صد با این حرف موافقم. من تصورم این است آن چیزی که باعث می‌شود استقلال به نتایج و شرایط آرمانی و مطلوب برسد این است که همه زیر پرچم استقلال جمع شوند. این همه شامل پیشکسوتان و همه هواداران می‌شود. یک مقداری اگر گذشت داشته باشیم و با هم مقداری رابطه بهتری برقرار کنیم تمام این مسائل و حواشی از استقلال دور خواهد شد.

 

استقلال در آسیا می‌تواند عملکرد موفقی داشته باشد؟

من به این کادرفنی و بازیکنان ایمان دارم، اعتقاد دارم اگر بازیکنان خودشان باشند و تدابیر تاکتیکی سرمربی و کادرفنی محترم را پیاده کنند واقعا صعود از مرحله گروهی دور از دسترس نیست. 

 

چشم انداز استقلال با فرهاد مجیدی قهرمان آسیاست؟

بله، واقعا به این می‌اندیشیم. آقای مجیدی انگیزه‌های بسیار فراوانی دارند و آمدند که با این تیم به افتخارات بسیار زیادی در هر سه جام برسند. 

 

از مدیران قبلی استقلال مشاوره می‌گیرید؟

من با برخی از مدیران چه در استقلال و چه در این تیم نبودند، به طور واضح بگویم برخی مدیران ورزشی حتما در تماس هستم و مشاوره می‌گیرم.

 

به عنوان مدیرعامل دوست دارید چه بازیکنی را جذب کنید؟

یک آرزوی خیلی دست نیافتنی برای همه به نظرم وجود دارد. همه از لیونل مسی و رونالدو صحبت می‌کنند. از باب طنز می‌گویم دوست دارم با چنین بازیکنانی کار کنیم ولی خب همه می‌دانند که آرزوی دست نیافتنی و محال است اما در لیگ داخلی بازیکنان ما هم اکنون از بهترین ها هستند و ما تیم کامل و منسجمی در اختیار داریم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------