پیروزی نفسگیر بارسلونا مقابل وایادولید در آستانه ال‌کلاسیکو/پیروزی وستهام در ماراتن گلزنی در خانه «گرگ‌ها»



تیم فوتبال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
تیم فوتبال بارسلونا با کسب پیروزی در یک بازی خانگی برابر وایادولید از فرصت به وجود آمده برای به حداقل رساندن فاصله‌اش با صدر جدول نهایت استفاده را برد.

به گزارش تسنیم، در آخرین بازی از هفته بیست‌ونهم لالیگا شب گذشته (دوشنبه) تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه نوکمپ به مصاف وایادولید رفت و در پایان موفق شد میهمان خود را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

 

بارسلونا در حالی سه امتیاز این بازی خانگی را از آن خود کرد که تا دقیقه 90 در گشودن دروازه وایادولید ناکام بود، اما در نهایت این اتفاق در آخرین دقیقه مسابقه توسط عثمان دمبله رخ داد. وایادولید از دقیقه 79 با اخراج هافبکش اسکار پلانو 10 نفره به کار خود ادامه داد.

 

پیروزی در این بازی بارسایی‌ها را 67 امتیازی کرد و آنها را به فاصله یک امتیازی اتلتیکومادرید صدرنشین رساند که یکشنبه شب به سویا باخته بود. شاگردان رونالد کومان اکنون با دو امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادرید در رده دوم جدول لالیگا قرار دارند، رئالی مادریدی که هفته آینده در دومین ال‌کلاسیکوی فصل میزبان آنها خواهد بود.

 

 

وایادولید هم با قبول شکست 27 امتیازی و در رده شانزدهم جدول باقی ماند.

 

لیگ برتر انگلیس| پیروزی وستهام در ماراتن گلزنی در خانه «گرگ‌ها»

آخرین بازی از هفته سی‌و‌یکم لیگ برتر انگلیس با ثبت یک پیروزی ارزشمند برای شاگردان دیوید مویس در خانه تیم ولورهمپتون به پایان رسید.

 

تیم فوتبال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

به گزارش تسنیم، پرونده دیدارهای هفته سی‌‌ام لیگ برتر انگلیس، دوشنبه شب با برگزاری یک بازی بسته شد که در آن تیم فوتبال وستهام موفق شد میزبان خود تیم ولورهمپتون را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد.

 

وستهام با گلزنی جسی لینگارد در دقیقه 6، پابلو فورنالز در دقیقه 14 و جارود بوون در دقیقه 38 شروعی طوفانی داشت و 3 بر صفر از میزبان خود پیش افتاد. ولورهمپتون یکی از گل‌های خورده را در دقیقه 44 به وسیله لئاندر دندونکر پاسخ داد و در دقیقه 68 هم فابیو سیلوا دومین گل گرگ‌ها را به ثمر رساند تا اختلاف را به حداقل برساند. شاگردان نونو اسپریتو اما در نهایت نتوانستند سومین گل را به ثمر برسانند تا برای سیزدهمین بار در این فصل متحمل شکست شوند.

 

با نتیجه‌ای که در این بازی رقم خورد وستهام 52 امتیازی شد و به رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد. ولورهمپتون اما با 35 امتیازی که از قبل داشت در رده چهاردهم جدول باقی ماند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------