علی دایی: اوایل من استقلالی بودم!/ از دیدن مردم در صف مرغ گریه‌ام می‌گیرد



 علی دایی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
پیشکسوت پرسپولیس اعتراف کرد که در جوانی طرفدار استقلال بوده اما حالا فقط هوادار پرسپولیس است و به این موضوع افتخار می کند. 

 اظهارنظرهای متعددی درخصوص استقلالی یا پرسپولیسی بودن علی دایی مطرح شده و برخی معتقد بودند او تا قبل از پیوستن به پرسپولیس طرفدار تیم آبی پوش بوده است.

 

در نهایت علی دایی سرانجام اعلام کرد که اوایل دوران جوانی طرفدار استقلال بوده است و در این باره گفت: در خانه ما فقط برادر بزرگم پرسپولیسی بود و چهار برادر دیگر استقلالی بودیم. از زمانی که به تهران آمدم و فوتبال را شروع کردم دیگر هیچ کدام از تیم ها برایم فرقی نداشت.

 

دایی در ادامه گفت: اما از زمانی که به پرسپولیس رفتم، طرفدار این تیم شدم و به این موضوع افتخار می کنم.

 

او در پاسخ به این سوال که حالا طرفدار کدام تیم است، گفت: اینکه می گویند الان استقلالی هستم به هیچ عنوان درست نیست و من طرفدار پرسپولیس هستم و تیمم را خیلی دوست دارم.

 

از دیدن مردم در صف مرغ گریه‌ام می‌گیرد 

علی دایی در گفتگو با تی‌وی پلاس از وضعیت بد اقتصادی مردم و ناراحتی اش از صف‌های طولانی برای خرید چند مرغ با قیمت دولتی گفت. وی بیان کرد از دیدن مردم در صف مرغ گریه‌ام می‌گیرد.

 

اسطوره فوتبال ایران و آقای گل جهان نسخه کارشناس تلویزیونی برای گوشت و میوه نخوردن مردم را تاسف‌بار خواند و گفت: شما بخرید و بخورید ولی مردم نخرند و نخورند؟!

 

وی با انتقاد از صحبت‌های یک کارشناس تلویزیونی که به مردم توصیه کرده بود میوه و گوشت نخورند، گفت: متاسفم برای صداوسیمایی که اجازه پخش چنین صحبت‌هایی را می‌دهد؛ معلوم نیست این افراد چگونه و توسط چه کسانی دعوت می‌شوند. این صحبت‌ها توهین به یک ملت بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------