اعلام زمان مسابقات حذفی 4تیم آسیایی ایران/ شرط برگزاری سوپرجام مشخص شد



مسابقات سازمان لیگ ,اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ توضیحاتی را در خصوص بازی حذفی سپاهان، دیدار معوقه فولاد-گل گهر و همچنین زمان برگزاری مسابقه سوپرجام ارائه کرد. 

سهیل مهدی در گفت‌وگو با  فارس، در مورد محل برگزاری بازی خوشه طلایی و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی و اینکه آیا ورزشگاه خانگی خوشه طلایی در ساوه شرایط استاندارد را برای برگزاری این دیدار دارد، اظهار داشت: قرار است امکاناتی در آنجا فراهم شود که دوستان در حال انجام این کار هستند. همکاران ما قرار است بازدیدی را انجام بدهند و تمام موارد را بررسی کنند. به طور کلی مهمترین مساله بحث نور ورزشگاه است چون بازی زیر نور برگزار می‌شود. بقیه موارد مانند زمین نیز توسط نماینده سازمان لیگ بازدید می‌شود و بعد از گزارش همکاران تصمیم گیری می‌کنیم. هنوز چیزی را قطعی نکرده‌ایم.

 

مسئول مسابقات سازمان لیگ در مورد زمان برگزاری 4مسابقه جام حذفی که تیم‌های آسیایی فوتبال ایران باید در آن‌ها به میدان بروند، گفت: معوقه‌های جام حذفی را حتما تا قبل از برگزاری اردوی تیم ملی که پنجم یا ششم خرداد است، برگزار می‌کنیم.

 

وی در مورد برگزاری بازی معوقه گل‌گهر مقابل فولاد خوزستان از هفته هجدهم با توجه به اینکه تیم سیرجانی بعد از بازی جام حذفی (8اردیبهشت) مدت زیادی را در تقویم خودش خالی دارد، عنوان کرد: تا هفدهم اردیبهشت هیچ تیمی نمی‌تواند بازی کند چون شب‌های احیا و قدر را داریم. از هفدهم اردیبهشت بازی‌ها را شروع می‌کنیم. زمان بازی معوقه فولاد و گل‌گهر را به احتمال زیاد فردا و دیگر بازی‌های معوقه لیگ را نیز به تدریج اعلام می‌کنیم. در این زمینه باید هماهنگی های لازم صورت بگیرد و شرایط و اردوهای اردوهای تیم‌ها را در نظر بگیریم. فکر می‌کنم تا فردا زمان دو سه بازی معوقه اعلام شود.

 

مهدی در مورد برگزاری مسابقه سوپرجام فوتبال ایران گفت: در حال بررسی هستیم. بازی‌های معوقه مقداری تعادل برنامه ما را به هم زده است. به محض اینکه جای معوقه‌ها را پیدا کنیم، زمان سوپرجام را هم اعلام می‌کنیم. این بازی باید برگزار شود اما زمان برگزاری آن منوط به نهایی شدن زمان بازی‌های معوقه است. ما اسامی و زمان اردوی تیم‌ملی را هم باید داشته باشیم تا متناسب با آن برنامه ریزی کنیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------