گل‌محمدی: دلیل نتایج خوب پرسپولیس نسلی شجاع از بازیکنان است/فردا رقابت خوبی بین مهاجمان ما و مدافعان گوا می‌بینید



 ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:اصلی ترین دلیل نتایج خوب پرسپولیس در سال ‌های اخیر در آسیا و لیگ ایران وجود نسل خوبی از فوتبالیست‌ها در این تیم است. 

به گزارش فارس، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری قبل بازی با گوا هند درباره شروع خوب پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: فکر می کنم هر نتیجه ای که به دست می‌‌آید حاصل تلاش یک مجموعه است. اصلی ترین دلیل نتایج خوب پرسپولیس در سال ‌های اخیر در آسیا و لیگ ایران وجود نسل خوبی از فوتبالیست‌ها در این تیم است.

 

وی افزود: این نسل همیشه جنگجو، مبارزه طلب و برتری طلب بودند که همیشه برای پیروزی جنگیدند و هیچ وقت تسلیم نشدند. فکر می کنم اصلی ترین دلیل موفقیت های ما وجود این نسل شجاع در پرسپولیس بوده است.

 

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: در کنار این موضوع وجود مربیان و عوامل زحمت‌کش باشگاه همراه با شجاعت بازیکنان سبب شده این موفقیت ‌ها رقم بخورد. در کنار تمام این مسائل همیشه حمایت، پشتیبانی و انرژی مثبتی که هواداران به تیم می‌دادند سبب شده این نتایج برای پرسپولیس رقم بخورد.

 

گل محمدی درباره تیم گوا گفت: در دو بازی که از گوا دیدم متوجه شدم تیمی منظم، تاکتیکی و با دوندگی بالا است. به هر صورت سورپرایز لیگ قهرمانان هستند. از لحاظ روحی، روانی و تاکتیکی به مرحله خیلی خوبی رسیده اند و نتایجی هم که تاکنون کسب کردند، توانسته اند دو تیم خوب را متوقف کنند، این نتایج شانسی نبوده و براساس لیاقت و شایستگی گوا بوده است.

 

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: مطمئن هستم بازی راحتی نداریم و باید باتمرکز باشیم. حریف در ضدحمله و انتقال به حمله خیلی خطرناک است و باید از این موضوع مراقبت کرده و اجازه ندهیم از این طریق به گل برسند. بازی سختی خواهیم داشت و اطمینان دارم دیدار راحتی نیست. از بازیکنانم می خواهم مثل دو بازی قبلی تمرکز بالایی داشته باشند تا بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم. این مسابقه برای ما خیلی حساس است و اطمینان دارم باید تمرکز داشته و نسبت به دیدارهای قبلی مقابل گوا بیشتر بدویم  و بجنگیم تا بتوانیم پیروز شویم.

 

وی درباره اینکه با توجه به گل نخوردن گوا در دو بازی ابتدایی آیا پرسپولیس می تواند مقابل این تیم موقعیت به دست آورد، توضیح داد:  مطمئن هستم مقابل این تیم موقعیت به دست می‌آوریم. البته این فرصت ها به سختی حاصل می شود اما باید از آنها خوب استفاده کنیم. همیشه در تمرین برای گلزنی کار کرده ایم. دروازه بان گوا هم در این دو مسابقه ستاره و یکی از بهترین بازیکنان شان بود. موضوع مهم تمرکز داشتن برای زدن ضربات آخر است.

 

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: اگر ضربات خود را خوب بزنیم به گل می‌رسیم. البته عملکرد دروازه‌بان حریف هم خیلی مهم است. امیدوارم بتوانیم از فرصت ها خوب استفاده کنیم. البته باید به شکلی بازی کنیم که خودمان را در موقعیت گلزنی قرار بدهیم. این امر هم مستلزم این است که در این مسابقه بتونیم با پاس های کوتاه و سرعت دادن به بازی از فضای کنار و عمق‌شان خوب استفاده کنیم. از این طریق می توانیم موقعیت‌های خوبی روی دروازه گوا ایجاد کنیم. باز هم می‌گویم عملکرد دروازه‌بان حریف هم مهم است. با این وجود  فردا رقابت خیلی خوبی را بین مهاجمان ما  و مدافعان حریف می بینید که امیدوارم به سود مهاجمان پرسپولیس تمام شود. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------