اسماعیلی: اتهام خلیل‌زاده تفهیم و به‌دلیل کرونا فعلاً با قرار وثیقه آزاد شده!/ آیا سلطانی‌فر به مُهر تأیید قوه قضاییه برای برکناری خلیل زاده بی‌توجهی می‌کند؟!



باشگاه استقلال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سخنگوی قوه‌قضائیه از آزادی رئیس هیأت‌مدیره باشگاه استقلال به قرار وثیقه خبر داد.

 به گزارش راه دانا؛ در حالی که هفته پیش شایعاتی در مورد دستگیری اسماعیل خلیل‌زاده، رئیس هیأت‌مدیره باشگاه استقلال در بین فوتبالی‌ها منتشر شده بود، وی با انتشار یک پیام خبر از آزادی خود داد اما در آن روز برخی منابع خبری گیلانی اعلام کردند که خلیل‌زاده به قید وثیقه آزاد است. حالا سخن‌گوی قوه قضاییه اعلام کرده متهم این پرونده که به کرونا مبتلا شده، به قید وثیقه آزاد است.

 

غلام‌حسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه درباره کارخانه ابریشم گیلان گفت: در سفر استانی رییس قوه قضاییه به گیلان این کارخانه مورد توجه قرار گرفت و متهم فراخوانده شد و قرار تأمین برای او صادر شد. چون متهم پرونده مرتبط با کارخانه ابریشم گیلان مبتلا به کرونا شده است با قرار تأمین وثیقه فعلا آزاد است.

 

باشگاه استقلال به این ادعای مقام بلندپایه قضایی هنوز واکنشی نشان نداده و این مسئله در شرایطی‌ست که خلیل‌زاده طی روزهای گذشته در باشگاه استقلال حاضر بوده. باید منتظر ماند و دید که کدام‌یک از ادعاها درست است؛ کرونای خلیل‌زاده یا تفهیم اتهام به وی.

 

*رسیدگی قوه قضاییه در پرونده ویلموتس برای مقابله با اشخاص است

غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری امروز خود درباره شکایت ویلموتس و جریمه دوباره فدراسیون فوتبال و همچنین اقدامات سازمان بازرسی کل کشور در رابطه با پرونده ویلموتس تصریح کرد: این پرونده در دادسرای تهران با گزارش سازمان بازرسی کل کشور تشکیل و بررسی‌های اولیه آن انجام شده است و مستندات تکمیلی جمع‌آوری شده‌اند.

 

سخنگوی دستگاه قضا گفت: به لحاظ وضع خاص و حرفه‌ای فوتبال در سال گذشته اولویت دانستیم که مجموعه فدراسیون فوتبال بدون مداخله نهادهای دیگر کار خود را انجام دهند و متعاقب آن مرجع قضائی نسبت به کسانی که اعمال مجرمانه داشته‌اند رسیدگی‌های قضائی خود را انجام دهد، البته رسیدگی ما برای مقابله با اشخاص است و هیچ کاری به فعالیت‌های فدراسیون فوتبال نداریم.

 

برکناری خلیل‌زاده، خواسته هواداران استقلال/ سلطانی‌فر به مُهر تأیید قوه قضاییه هم بی‌توجهی می‌کند؟!

اگر تا دیروز موضوع تحت تعقیب بودن خلیل‌زاده حدس و گمان رسانه‌ها و سم پاشی مغرضان قلمداد می‌شد، اما حالا که قوه‌ی قضائیه بر درست بودن این موضوع صحه گذاشته آیا بازهم این افراد حرفی برای گفتن دارند؟ 

 

باشگاه استقلال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

به گزارش دانشجو، تائید موضوع پرونده‌ی قضایی و تحت تعقیب بودن اسماعیل خلیل زاده رئیس هیئت مدیره‌ی باشگاه استقلال از سوی سخنگوی قوه‌ی قضائیه ثابت کرد اعتراضات به حضور خلیل‌زاده در مدیریت باشگاه استقلال بی ربط و بی جا نبوده است و نکته‌ی تاسف انگیز در این میان دهن کجی مسعود سلطانی فر به اعتراض هواداران و پیشکسوتان استقلال به همه‌کاره بودن خلیل‌زاده در همه‌ی این سال‌ها بوده است؛ سلطانی‌فر هیچگاه نخواست بپذیرد که حجم بالای اعتراض به خلیل‌زاده نمی‌تواند یک موضوع طبیعی باشد و در عوض اختیارات خلیل‌زاده را بیشتر کرد، افراد زیادی آمدند و رفتند ولی اسماعیل خلیل‌زاده مهره‌ی ثابت هیئت مدیره‌ی استقلال باقی ماند که همین موضوع باعث شد تا این فرد با حمایت‌های همه‌جانبه‌ی رئیس مجمع باشگاه که وزیر ورزش باشد انفاقات تلخی را به آبی‌پوشان تحمیل کنند.

 

اگر تا دیروز موضوع تحت تعقیب بودن خلیل‌زاده حدس و گمان رسانه‌ها و سم پاشی مغرضان قلمداد می‌شد، اما حالا که قوه‌ی قضائیه بر درست بودن این موضوع صحه گذاشته این فرد و حامیانش چه حرفی برای گفتن دارند؟ آیا حضور چنین فردی که تخلفات اقتصادی فراوانی دارد در راس مدیریت باشگاه استقلال قابل دفاع و پذیرفتنی است؟ چرا باید باشگاه استقلال که میلیون‌ها هوادار دارد محل حضور افرادی چون اسماعیل خلیل‌زاده هایی باشد که در خیانت به بیت‌المال و دست درازی به مال و منال مردم ابایی ندارند؟ مطمئنا مدعی‌العوم باید در مورد اتفاقات تلخی که با مشارکت و البته نقش آفرینی اسماعیل خلیل‌زاده به استقلال تحمیل شده از این فرد و شخص سلطانی‌فر بازخواست کند چراکه در این مدت هواداران این تیم به شکل‌های مختلف اذیت شده‌اند. سلطانی‌فر با کشاندن افراد معلوم‌الحالی چون اسماعیل خلیل‌زاده به استقلال و دادن اختیارات زیاد کاری کرد که در این سال‌ها آب خوش از گلوی آبی‌پوشان و آبی‌دوستان پایین نرود و هر لحظه منتظر یک اتفاق ناخوشایند در استقلال باشند. ابهامات زیادی در مورد عملکرد خلیل‌زاده در استقلال وجود دارد که باید به موقع به ان‌ها هم رسیدگی شود ولی مهم‌ترین کاری که باید در سریع‌ترین زمان انجام شود برکناری این فرد از عضویت در هیئت مدیره‌ی باشگاه استقلال است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------