زورگیری از دارنده نشان برنز بوکس آسیا+عکس



بامداد روز گذشته دو سارق مسلح به ملی‌پوش سابق بوکس و دارنده نشان برنز ۲۰۱۲ آسیا حمله کرده و قصد داشتند خودروی او را به سرقت ببرند.

محمد نوری‌‎پور در این خصوص به ایسنا گفت: خودروی من پژو پارس بوده و به همراه همسرم که نوبت دکتر داشت قصد داشتیم به تهران برویم که در شهرستان دورود یک خودرو با چراغ خاموش به ما حمله و شلیک کرد.

 

 ملی‌پوش سابق بوکس ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

وی ادامه داد: آنان با تفنگ ساچمه‌زنی به سمت ما شلیک می‌کردند و علاوه بر آسیب به خودرو، ساچمه‌های زیادی وارد سر و صورت خودم شده است.

 

نوری‌پور اضافه کرد: پس از آنکه سر و صورتم کامل خونین شده بود راهزنان فکر کردند که من را کشته‌اند و با شیون و زاری همسرم که می‌گفت شوهرم را کشتید، ترسیدند و آنجا را ترک کردند.

 

این بوکسور لرستانی که سال گذشته نیز با تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کرد، افزود: پس از دقایقی چندین خودرو از راه رسیدند و من به بیمارستان رفتم اما دکترها گفتند امکان ندارد ساچمه‌ها را در بیاوریم و به مرور زمان خودشان خارج می‌شوند. 

 

وی گفت: خدا را شکر هیچ کدام از ساچمه‌ها به همسرم برخورد نکرده و فقط از لحاظ روحی و اینکه آن صحنه وحشتناک را دیده، شرایط خوبی ندارد.

 

نوری‌پور بیان کرد: بلافاصله نیروی انتظامی شهرستان دورود کار تحقیقات را آغاز کرده و امیدوارم این راهزنان هرچه سریع‌تر شناسایی و دستگیر شوند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------