یاد میناوند، انصاریان و یاوری در کنگره فیفا



میناوندو انصاریان ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
در مراسم کنگره فیفا که با حضور ۲۰۸ کشور به صورت آنلاین برگزار شد به ایرانی ها ادای احترام شد.

به  گزارش دنیای ورزش تورنتو ؛ ایرانی هایی که به بهانه کرونا در میان ما نیستند و وداع آنها با دنیای فانی خیلی از خاطره ها را مکدر کرد. مهرداد میناوند و علی انصاریان فقید که کسی مهاجرت آنها را هنوز هم باور ندارد و هر کسی که خبر ابتلای آنها را به کرونا را شنید می گفت کرونا را شکست خواهند داد چون ورزشکار هستند و بدن قوی دارند. اما تقدیر بر آن بود از میان ما رخت ببندند و منبعد تنها با خاطرات آنها زندگی کنیم.

 

محمود یاوری و حمید جاسمیان فقید هم از میان ما رفتند. دو چهره ی ارزشمند و قدیمی فوتبال کشور که بخشی از هویت و تاریخ فوتبال ایران هستند. در کنگره فیفا کلیپ جالبی از این چهار ایرانی پخش شد و نمایندگان کشورها به این عزیزان ادای احترام کردند.

 

رییس فیفا هم در مراسم آغازین این کنگره از کادر درمان تشکر کرد و گفت: در ابتدا باید از کادر درمان و پزشکی تشکر ویژه ای داشته باشیم که در این سال لحظاتی بسیار سخت داشتند و آرزو داریم که شرایط جهان بهتر شود. ما در جهت همکاری و همراهی جامعه جهانی یک و نیم میلیارد دلار برای مقابله با کرونا اختصاص دادیم و نیازی به منابعی غیر از فوتبال نداریم. چون منابع مالی فیفا کفایت می‌کند. البته این پول برای فیفا نیست و تعلق به تمام اعضا دارد و هنگام نیاز پرداخت می‌‍‌شود. بازگشت به فوتبال شعار اصلی فیفا است و اهمیت بازگشت امنیت و سلامت به بازیکنان باعث شد تا فوتبال در جهان ادامه پیدا کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------