ویارئال در پایان ماراتن مهیج پنالتی‌ها جام را بالای سر برد / اِمری دست نیافتنی‌تر شد



ویارئال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
پرونده پنجاهمین فصل از تورنمنت باشگاهی درجه دوم یوفا با قهرمانی تیم فوتبال ویارئال در شهر گدانسک لهستان بسته شد. 

به گزارش تسنیم، بازی پایانی رقابت‌های لیگ اروپا در فصل 21-2020 شب گذشته (چهارشنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران در شهر گدانسک لهستان برگزار شد که این بازی پس از تساوی یک - یک در وقت‌های معمول و اضافه، در ضربات پنالتی با نتیجه 11 به 10 به سود ویارئال خاتمه یافت تا این تیم برای نخستین بار فاتح تورنمنت باشگاهی درجه دوم اتحادیه فوتبال اروپا شود و اولین جام بزرگ خود را کسب کند.

 

در مصاف دو تیمی که چهار بازی قبلی‌‌شان هیچ گلی دربرنداشت این ویارئالی‌ها بودند که در دقیقه 29 توسط جرارد مورنو زودتر به گل رسیدند. با این گل که پاس آن را دنیل پارخو داد زیردریایی زرد نیمه اول را با پیروزی به پایان رساند. در نیمه دوم اما منچستری‌ها تنها 10 دقیقه زمان لازم داشتند تا توسط ادینسون کاوانی گل تساوی را به ثمر برسانند.

 

پس از این گل، منچستریونایتد برای دقایق بر بازی سوار شد، اما در نهایت نتوانست موقعیتی جدی روی دروازه حریف اسپانیایی خلق کند. این روند تا پایان بازی ادامه پیدا کرد تا کار به وقت‌های اضافه کشده شود. در آنجا بازی متعادل‌تری میان دو تیم در جریان بود و رویکرد محتاطانه آنها برای دریافت گلی که رؤیای قهرمانی را برباد دهد، اجازه نداد که بی‌محابا دست به ریسک بزنند و به این ترتیب فینال لیگ اروپا به ضربات پنالتی کشیده شد.

 

در ضربات پنالتی هر دو تیم 10 ضربه اول خود را به گل تبدیل کردند تا همه چیز مانند نتیجه بازی مساوی پیش برود و نوبت به دروازه‌بان‌ها برسد که پشت توپ بایستند. در حالی که رویی دروازه‌بان ویارئال ضربه‌اش را به گل تبدیل کرد، داوید دخه‌آ سنگربان اسپانیایی شیاطین سرخ نتوانست همتای خود را شکست دهد و به این ترتیب ویارئال اولین قهرمانی بین‌المللی‌اش را با فتح لیگ اروپا جشن گرفت تا فصل آینده در کنار سرگروه‌های لیگ قهرمانان اروپا، در مهمترین تورنمنت باشگاهی قاره سبز حضور پیدا کند. منچستریونایتد هم با قبول شکست، از کسب دومین قهرمانی‌اش در لیگ اروپا باز ماند.

 

این چهارمین قهرمانی اونای امری سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال ویارئال در لیگ اروپا پس از سه قهرمانی متوالی او با تیم سویا بود که رکوردش به‌عنوان پرافتخارترین مربی این رقابت‌‌ها را دست نیافتنی‌تر کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------