سایت فیفا: اسکوچیچ از شرایط سخت گروه آگاه است



 اسکوچیچ ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سایت فدراسیون جهانی فوتبال با اشاره به پیچیدگی گروه سوم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا نوشت: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از مشکل آگاه و می‌داند که نباید اشتباهی انجام دهد. 

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال ایرنا تا چند روز دیگر باید در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حضور یابد و در گروه سوم این رقابت‌ها به مصاف تیم‌های عراق، بحرین، هنگ کنگ و کامبوج برود. نخستین دیدار تیم ملی فوتبال ایران ۱۳ خرداد با تیم ملی هنگ کنگ است.

 

در آستانه این دیدارها سایت رسمی فدراسیون فوتبال به تحلیل گروه ایران و مشکلات پیش روی این تیم برای صعود به دور بعد پرداخت. 

 

در گزارش سایت فیفا آماده است بحرین یکی از رقیبان ایران در راه صعود به مرحله دوم مقدماتی جام جهانی است و ۲ تیم تلاش دارند تا بالاتر از عراق به عنوان تیم نخست صعود کنند. ایران در حالی شرایط مناسبی در گروه دوم ندارد که در رده‌بندی برترین تیم‌های آسیایی در جایگاه دوم قرار دارد اما در این گروه پس از عراق و بحرین در جایگاه سوم قرار گرفته است. 

 

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و بحرین روز ۱۷ خرداد برگزار خواهد شد. 

 

در این گزارش همچین به سرمربی جدید ایران نیز اشاره شده و آمده است «دراگان اسکوچیچ» نسبت به پیچیدگی‌های گروه آگاهی کامل دارد و این موجب شده تا وی فرصت اشتباه نداشته باشد. این مربی برای برتری بر بحرین به آمادگی آزمون و انصاری فرد چشم دوخته است در حالی که تیم ملی فوتبال بازیکنان شناخته‌ شده‌ای چون بحرین عبدالله یوسف هلال و مهدی الحمیدان دارد.

 

دیدار رفت تیم‌های ملی ایران و بحرین با یک گل به سود تیم ملی بحرین به پایان رسید. تک گل این بازی را الحمیدان از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------