آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

تغییرات جزئی استقلال برای بازی بازی با پدیده با وجود غیبت ۶ بازیکن | واکنش مرادمند به صدور حکم جلب



 تیم فوتبال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
تیم فوتبال استقلال با تغییراتی جزئی نسبت به بازی گذشته به مصاف پدیده خواهد رفت.

  به گزارش فارس، تیم فوتبال استقلال روز دوشنبه در شرایطی به مصاف پدیده خراسان می‌رود که چند بازیکن این تیم طی هفته‌های اخیر شرایط نامشخصی داشتند.

 

شیخ دیاباته مدت‌ها است که با استقلال تمرین نکرده و هنوز وارد ایران نشده، فرشید اسماعیلی به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه مچ در تمرینات حضور ندارد، رشید مظاهری تنها یکی دو جلسه است که خود را به کادر فنی معرفی کرده، احمد موسوی بعد از چند هفته غیبت از روز گذشته به تمرینات اضافه شده و مهدی قائدی نیز با اجازه از سرمربی تیمش راهی امارات شده و او هم مدت‌ها است در تمرینات تاکتیکی غایب است. از سوی دیگر بازیکنی مثل شجاعیان هم با آسیب دیدگی مواجه شده و به دیدار آینده تیمش نمی‌رسد.

 

با این شرایط مجیدی حتی در صورت بازگشت دیاباته و قائدی نمی‌تواند روی آمادگی این بازیکنان حساب کند ضمن آنکه موسوی، اسماعیلی و شجاعیان هم به دیدار با پدیده نمی‌رسند.سرمربی استقلال در دیدار پیش رو احتمالا از مهدی‌پور به جای اسماعیلی و از رمضانی به جای قائدی استفاده خواهد کرد مگر اینکه مجیدی تصمیم بگیرد تحت هر شرایطی از قائدی بازی بگیرد و با ۳ مهاجم تیمش را به مصاف پدیده بفرستد که در آن صورت ممکن است مهدی پور نیمکت نشین شود.

 

به این ترتیب استقلال تقریبا با ترکیبی مشابه با بازی با نفت آبادان که موفق به کسب ۳ امتیاز آن دیدار شد به مصاف پدیده می‌رود. آبی پوشان در آن مسابقه قبل از تعطیلات با ترکیب سید حسین حسینی، ووریا غفوری، محمد نادری، سیاوش یزدانی، مسعود ریگی، محمدحسین مرادمند، آرش رضاوند، عارف غلامی، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری به زمین رفتند که از آن نفرات اسماعیلی و احتمالا قائدی در بازی روز دوشنبه تیمشان را همراهی نخواهند کرد.

 

 واکنش مرادمند به صدور حکم جلب:۴ ماه است با مشکل زندگی می‌کنم/اتفاقات بیرون فوتبال روی عملکردم تاثیر ندارد

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: از زمان برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با مشکلات شدید زندگی کردم ولی این مسائل تاثیری در عملکردم درون زمین نخواهد داشت.

 

 از صبح امروز خبرهایی پیرامون صدور حکم جلب برای محمد حسین مرادمند مدافع استقلال مطرح شده تا جایی که ظاهرا بازیکن استقلال توسط عده‌ای طلبکار تهدید و حتی حکم جلب وی صادر شده است.

 

مرادمند در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اتفاقاتی که طی روزهای اخیر برای وی رخ داده و عنوان شد که طلبکاران به دنبال وی هستند اظهار داشت: واقعیت این است که از زمان برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و پیش از آن نزدیک به ۴ ماه این مشکلات برای من به وجود آمده اما اگر دقت کرده باشید کوچکترین صحبتی در این زمینه نکرده‌ام.

 

وی افزود: در این مدت هم بارها برای استقلال بازی کردم  و با وجود این مشکلات تمرکزم را از دست ندادم. هر زمانی که برای استقلال بازی کردم تمان توانم را در زمین گذاشته‌ام.

 

مدافع تیم فوتبال استقلال تاکید کرد: همه فکر و ذکر من موفقیت استقلال است و با وجود اتفاقاتی که برایم رخ داده روندم تغییری نخواهد کرد.من در زمین تمام تلاشم را می کنم و به اتفاقاتی که در بیرون از زمین برایم رخ داده توجه نمی‌کنم.

 

مردامند تصریح کرد: در دوران فوتبالم بدتر از این اتفاقات برایم رخ داده ولی در روند زندگی‌ام تاثیر نداشته است. درست است که در بیرون از زمین فوتبال تحت فشار هستم اما در داخل زمین کم نخواهم گذاشت. انتظارم هم از مسئولان باشگاه این است که به مشکلاتم رسیدگی و توجه کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------