یورو 2020| مارتینز: تمرکز باورنکردنی داشتیم/ سانتوس: بازیکنان من مانند تمام ملت پرتغال گریه می کنند



 یورو 2020,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سرمربیان دو تیم ملی فوتبال پرتغال و بلژیک نگاه خود درباره درباره بازی را عنوان کردند.

 به گزارش فارس، تیم ملی بلژیک موفق شد در دیدار برابر پرتغال در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 به برتری یک بر صفر برسد. مدافع عنوان قهرمانی باخت تا کریس رونالدو نیز ادامه رکوردزنی برای آقای گلی جهان را به رویدادی دیگر موکول کند.

 

روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی بلژیک عنوان کرد: "امروز فقط با این مواجه نبودیم که ما چقدر می توانستیم خوب باشیم. ما بایستی می دانستیم چگونه عمل کنیم تا برابر پرتغال به موفقیت برسیم. به دلیل تجربه وافر و اینکه می دانند در چه زمانی بهترین ضربه را به تو بزنند، توانسته بودند به قهرمانی در یورو برسند."

 

وی ادامه داد: "ما تمرکز باورنکردنی را به نمایش گذاشتیم و در دفاع هم خیلی خوب بودیم. هنگامی که ما مجبور بودیم، بازی را کنترل کردیم و به ساماندهی تیم پرداختیم. ما گل خوبی را کسب کردیم و در نیمه دوم، همانگونه که انتظار داشتیم، پرتغال به دنبال جبران بود."

 

مارتینز عنوان کرد: "ما می بایستی توان ذهنی بسیار بالایی را به نمایش می گذاشتیم. مهمترین نکته این بود که می بایستی نظم تاکتیکی را حفظ می کردیم که توانستیم آن را به خوبی انجام دهیم.

 

سرمربی بلژیک درباره عدم استفاده از تعویض گفت: "من نمی خواستم تمرکز تیم برهم بخورد. من بیشتر به ساختار کلی تیم نگاه می کنم. من می بینم که بازیکنان در حال رشد کردن هستند. من فکر نمی کردم ضرورتی داشته باشد که بازیکن جدیدی را وارد کنم."

 

فرناندو سانتوس سرمربی پرتغال هم عنوان کرد: "ما سرخورده و ناراحتیم. برخی بازیکنان من گریه می کنند. آنها همه چیز را از دست داده اند. ما 29 شوت داشتیم که هیچ فمری برایمان نداشت. واقعا حرف خاصی ندارم که الان عنوان کنم. ما باور داشتیم که می توانیم به فینال برسیم و قهرمان شویم. الان حرف عدالت یا بی عدالتی نیست. ما یک هدف داشتیم که نتوانستیم به آن برسیم."

 

وی افزود: "اکنون صحبت از خوش شانسی یا عدم خوش شانسی نیست. بازیکنان من هر آنچه در توان داشتند، انجام دادند. آنها شانس خودشان را تجربه می کردند."

 

سرمربی پرتغال گفت: "اکنون دچار ناامیدی بزرگی هستیم چرا که باور داشتیم که مانند سال 2016 می توانستیم عمل کنیم. بازیکنان من مانند تمام پرتغالی ها گریه می کنند. اکنون دیگر چیزی برای کسب کردن وجود ندارد. به هر حال، وقت آن رسیده که بازبینی کنیم."

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------