فنونی‌زاده: فحاشی به پرسپولیس را با نرم افزار درست کردند!



 فنونی‌زاده,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
پیشکسوت پرسپولیس به توضیح جنجال مربوط به انتشار صوت منصوب به فحاشی‌اش علیه کادرفنی و بازیکن این تیم پرداخت. 

به گزارش ورزش سه ، مهدی فنونی زاده طی روزهای اخیر با واکنش تندی از سوی هواداران این تیم مواجه شده و گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس نیز در تدارک این است تا با تنظیم شکوائیه‌ای به موضوع مربوط به فایل منصب به وی که در حال فحاشی کردن به ارکان این باشگاه است، اقدام کرده است. چندی پیش فایل صوتی از این پیشکسوت به بیرون آمده که کاملا مشخص است وی با توجه به فشار متحمل شده از سوی عده‌ای و هجمه شکل گرفته علیه برادرش، طاقت از دست داده و به یحیی گل محمدی و عیسی آل کثیر فحاشی کرده است. او اکنون در این گفتگو به توضیح این اتفاق و فایل صوتی منتشر شده می‌پردازد.

 

  طی روزهای اخیر و بعد از ماجرای انتشار این فایل تلاش زیادی داشتیم تا با شما گفتگو کنیم که در ابتدا گوشی شما از دسترس خارج بود و در ادامه نیز راضی به این گفتگو نمی‌شدید. می‌خواستیم خودتان در این خصوص توضیح بدهید.

 

مقصر اصلی این ماجرا و حواشی تا حدود زیادی مهدی برادر خودم است که گویا با انتشار پستی در خصوص عیسی آل کثیر حاشیه ساز شد. برخی از هواداران پرسپولیس نیز متاسفانه عکس العمل نشان دادند و چند روز است که انواع اقسام توهین ها را به من و خانواده من می‌کنند.

 

اما بحث مربوط به صحبت‌هایی که شما کرده‌اید با توجه به سابقه‌تان در پرسپولیس کمی عجیب است.

من به خوبی می‌دانم تمامی این بی احترامی ها کار افرادی است که سن زیادی ندارند و فکر می‌کنند با این کارها می‌توانند خود را خالی کنند.  من سال‌ها برای این تیم زحمت کشیده‌ام. 9 سال برای این تیم بازی کردم 10 سال مربی پایه‌های این تیم بودم و پرسپولیس خانه من است و بخشی از خانواده من است مگر می‌شود کسی به خانواده خود دشنام بدهد. ما مثل همه هوادارها با برد این تیم خوشحال هستیم با با بخت آن ناراحت شاید باورتان نشود بدترین روز زندگی من روزی بود که پرسپولیس در فینال با همه تلاشی که داشت شکست خورد و دستش از جام دور ماند. ما به غیر از حمایت از تیم کار دیگری بلد نیستیم. 

 

در مورد این فایل صوتی توضیح ندادید. آیا این موضوع از سوی شما اتفاق افتاده است؟

این یک سری شیطنت‌ها است که برخی برای ایجاد اختلاف انجام می‌دهند. شما می‌دانید امروز انواع اقسام وسیله ها وجود دارد که می‌تواند صدا، فیلم و تصویر را دست کاری کرد و تغییر دارد. خیلی ها حتی هنرمندهای هستند که می‌توانند صدای افراد را تقلید کنند برای من نیز همین اتفاق رخ داده است.

 

 اما اینکه کسی بخواهد با هر دستگاهی صدای شما را شکل دهد و به پرسپولیسی‌ها فحاشی کند عجیب و البته باورنکردنی است.

هر کسی که به من فحاشی می‌کند و به همسر و مادر من توهین می‌کند را هرگز نمی‌بخشم. حالا اگر برادر من اشتباه کرده است و حرفی زده مگر خانواده من باید تاوان بدهد؟ من بارها با برادر خود صحبت کردم. برخی از افراد در کنار برادر من هستند و او را تحریک می‌کنند و من فکر می‌کنم صفحه شخصی برادر من در دست همین افراد است که از اسم برادر من سو استفاده می‌کنند.

 

با این حال باشگاه پرسپولیس هم قصد دارد طبق همین اتفاق و فحاشی صورت گرفته از شما شکایت کند.

شنیدم باشگاه می‌خواهد از من شکایت کند. تا حالا یک بار برای یک تخلف یا اشتباه پای من به کلانتری باز نشده است. اگرم رفتم یک بار رفتم هوادار پرسپولیس را از کلانتری در بیاورم همین. اگر دوست دارند شکایت کنند مختار هستند بخاطر پرسپولیس به ما توهین کردند زندان هم روی آن اضافه شود مشکلی ندارد.

 

قبول دارید از کسی که عنوان پیشکسوت باشگاه را یدک می‌کشد و بخشی از تاریخ این باشگاه بوده انتظار می‌رود که چنین اتفاق عجیبی را هر چند که با تحریک و هجمه و تحت فشار قرار گرفتن انجام شود، صورت ندهد؟

من سرم در زندگی خودم است و کاری به کسی ندارم به یک باره چندین نفر به من حمله می کنند و به من پیام می‌دهند و دشنام می‌دهند. من به هیچ وجه از هواداران پرسپولیس توقع ندارم به من و خانواده من اهانت کنند. آرزوی من تنها سربلندی و موفقیت پرسپولیس است و در هر شرایط از تیم و کادرفنی و یحیی گل محمدی حمایت خواهم کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------