آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

تجمع هواداران استقلال این بار مقابل ساختمان قوه قضائیه / دیاباته به ایران بازگشت



 استقلال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
شماری از هواداران تیم فوتبال استقلال به نشانه اعتراض به وضعیت تیم‌شان مقابل ساختمان قوه قضائیه تجمع کردند. 

 به گزارش تسنیم، پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) شماری از هواداران تیم فوتبال استقلال مقابل ساختمان قوه قضائیه حضور یافتند تا به وضعیت سال‌های اخیر تیم‌شان اعتراض کنند. 

 

 استقلال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

این تعداد ضمن شعار علیه مدیران استقلال، بنرهایی در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود: چرا اجازه نمی‌دهند تیم‌ها در شرایط برابر رقابت کنند؟

 

دیاباته به ایران بازگشت

مهاجم تیم فوتبال استقلال پس از مدت‌ها دوری از جمع آبی‌پوشان به تهران بازگشت.

 

به گزارش ایسنا، شیخ دیاباته مهاجم تیم فوتبال استقلال پس از برطرف شدن مشکلات پرواز خود به تهران، صبح امروز (سه‌شنبه) به تهران بازگشت.

 

 دیاباته بعد از تعطیلات لیگ، به مدت ۱۰ روز راهی مرخصی شد. پس از ۳ روز از ترک ایران توسط دیاباته، ستاد مبارزه با کرونا قانونی را مبنی بر ممنوعیت ورود اتباع ۱۳ کشور به ایران را ابلاغ نمود که در این فهرست نام فرانسه هم دیده می‌شد.

 

باشگاه استقلال بعد از این اتفاق اقدامات خود را برای بازگشت دیاباته انجام داد و بعد از بیش از ۱۰ روز ویزای این بازیکن صادر شد.

 

 استقلال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

بعد از صدور ویزا، به این بازیکن این موضوع توسط باشگاه استقلال منتقل شد. در ادامه این بازیکن راهی فرودگاه شد و با مدارک ارسالی از سوی باشگاه استقلال توانست کشورش را به مقصد ترکیه ترک کند. در ترکیه اما دستورالعمل فوق مانع از پرواز این بازیکن به تهران شد و به دلیل تعطیلی روز جمعه و همزمانی با انتخابات ریاست جمهوری، امکان حل موضوع از داخل ایران نبود و به همین دلیل او دوباره به فرانسه برگشت.

 

با این‌حال روز گذشته اعلام شد که ممنوعیت فوق به شرط ارائه تست PCR از سوی مسافران ملغی شده و پس از آن باشگاه اقدامات لازم را برای بازگشت این بازیکن انجام داد.

 

این بازیکن پس از ورودش به تهران خود را به تمرینات آبی‌پوشان پایتخت اضافه می‌کند تا خود برای فصل آینده مسابقات لیگ برتر آماده کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------