صعود نمایندگان ژاپن، کره جنوبی و تایلند | عربستان به دنبال میزبانی مرحله حذفی و فینال لیگ آسیا



نمایندگان ژاپن، کره جنوبی و تایلند به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند.

 به گزارش تسنیم، در دو بازی همزمان امروز (دوشنبه) گروه I لیگ قهرمانان آسیا تیم کاوزاکی ژاپن با دو گل کی چاینن (۱۷) و تاتسویا هاسگاوا (۷۸) مقابل یونایتد سیتی فیلیپین به برتری رسید. تیم اف‌سی دائجوی کره‌جنوبی نیز با ۳ گل از سد بیجینگ گوان چین گذشت. گل‌های این تیم توسط جین هیوک کیم در دقیقه ۴۵ و جونگ چی این در دقایق ۵۷ و ۷۶ به ثمر رسیدند.

 

در جدول رده‌بندی این گروه تیم‌های کاوازاکی ژاپن (۱۲ امتیاز) و اف سی دائجوی کره جنوبی (۹ امتیاز) اول و دوم شدند و به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند.

 

در گروه F لیگ قهرمانان آسیا نیز تیم پاتوم یونایتد تایلند ۳ بر یک برابر کونگ ویتنام پیروز شد. از این گروه هم صعود تیم‌های اولسان هیوندای ژاپن (۱۲ امتیاز) و پاتوم یونایتد تایلند (۹ امتیاز) قطعی شد.

 

عربستان به دنبال میزبانی مرحله حذفی و فینال لیگ آسیا/ ایران هم‌چنان محروم!

 عربستان سعودی خود را آماده میزبانی مراحل حذفی و فینال لیگ قهرمانان آسیا می‌کند.

 لیگ قهرمانان آسیا  ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

به گزارش ایسنا و به نقل از الشرق الاوسط، ادامه شیوع ویروس کرونا و افزایش شمار مبتلایان به نوع جدید جهش یافته ویروس باعث شد تا کنفدراسیون فوتبال آسیا مانند سال قبل تصمیم بگیرد که این رقابت‌ها به صورت تک بازی و متمرکز برگزار شود.

 

کنفدراسیون فوتبال آسیا روز گذشته اعلام کرد که مرحله یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۱ هم به صورت تک بازی و متمرکز برگزار خواهد شد.

 

AFC از کشورهایی که خواستار میزبانی هستند درخواست کرده که پیشنهاد میزبانی خود را آماده و آن را با شرح همه جزئیات به مقر این کنفدراسیون بفرستند.

 

عربستان سعودی یکی از کشورهای است که خواستار میزبانی مراحل حذفی و فینال لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری شده است.

 

یک منبع در فدراسیون فوتبال عربستان در گفت و گو با الشرق الاوسط این موضوع را تایید کرد و گفت: عربستان قصد دارد که میزبانی فینال و مراحل حذفی لیگ قهرمانان آسیا را برعهده بگیرد.

 

عربستان میزبانی بازی های سه گروه را در مرحله مقدماتی هم برعهده داشت و این باعث شده تا شانس بالایی برای گرفتن میزبانی این رقابت ها نیز داشته باشد.

 

به گزارش ایسنا، ایران به بهانه‌ی تحریم و نداشتن زیرساخت فوتبالی و مقابله با کرونا در طی سال‌های اخیر از گردونه رقابت کسب میزبانی لیگ قهرمانان و انتخابی جام‌جهانی محروم بوده است.  

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------