میلیچ از استقلال جدا شد؟/ توضیحات باشگاه استقلال در خصوص مدافع کروات



 ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
مدافع کروات تیم استقلال تهران ایران را به مقصد کرواسی ترک کرد.

به گزارش  ایلنا، هروویه میلیچ مدافع کروات تیم استقلال تهران صبح امروز ایران را به مقصد ترکیه ترک کرد تا راهی کشورش کرواسی شود.

 

میلیچ یکی از بازیکنانی است که به دلیل عدم پرداخت مطالباتش از وضعیت موجود در باشگاه گلایه دارد. این بازیکن کروات در ماه گذشته پیش از پایان تعطیلات و بازگشت به ایران به باشگاه هشدار داده بود که در صورت عدم دریافت مطالباتش می‌تواند قراردادش را فسخ کند.

 

میلیچ که سومین فصل حضور در استقلال را تجربه می‌کند برای چندمین بار از مشکلات مالی گلایه دارد و به همین خاطر اکنون در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفته است. آنطور که از اظهارنظرات او در فضای مجازی مشخص است او برخلاف میلش در صورتیکه مشکلات برطرف نشده در آستانه جدایی قرار گرفته است.

 

از سوی باشگاه استقلال فعلا واکنشی به جدایی یا سفر میلیچ به کرواسی صورت نگرفته است و مشخص نیست این بازیکن قراردادش را فسخ کرده است یا اینکه به زودی پرونده شکایت جدیدی علیه باشگاه مطرح خواهد شد.

 

باشگاه استقلال: میلیچ ارقام غیرمتعارفی به‌عنوان خسارت دیرکرد مطالبه کرد/ زیر بار باج‌خواهی نمی‌رویم

باشگاه استقلال به ترک ایران توسط میلیچ واکنش نشان داد:

 

۱. هرویه میلیچ مدافع هافبک کروات تیم استقلال رقمی از باشگاه استقلال طلب دارد و در عین حال ارقام غیر متعارف و غیر قابل قبولی را به عنوان خسارت دیرکرد مطالبه کرده است.

 

۲. در هفته‌های اخیر تلاش زیاد شد تا با مدیر برنامه‌های میلیچ توافق صورت بگیرد، ولی تقاضای غیر متعارف برای سود دیرکرد دریافت اصل پول از سوی این بازیکن، مانع از پیشرفت در مذاکرات شد و عملا یک بن‌بست در اینجا شکل گرفت.

 

نکته قابل توجه بعدی این است که وکیل میلیچ و رادوشوویچ یک نفر هستند و سناریویی که برای دروازه‌بان پرسپولیس و تمدید قرارداد ۳ ساله‌اش در جریان بود، در استقلال هم در حال اجرا بود.

 

۳. با درخواست میلیچ، باشگاه استقلال دو روز پیش مجوز اقامت و ویزای کار او را تا اواسط شهریور تمدید کرد و اینکه او به یکباره ایران را ترک کرده هم مسبوق به سابقه است و هم در نوع خود جالب توجه است.

 

٤. باشگاه استقلال در تمدید یا عقد قرارداد‌ها تنها منافع بلند مدت باشگاه را در نظر می‌گیرد و زیر بار خواسته‌های غیر قانونی و غیرمتعارف و باج خواهی نخواهد رفت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------