پرداختی بازیکنان پرسپولیس به ۷۰ درصد رسید/توافق رادو و پرسپولیس قبل از دربی



  پرسپولیس ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
 بازیکنان و مربیان پرسپولیس ۱۰ درصد دیگر از مطالبات خود را دریافت کردند.

  به گزارش طرفداری،در حالی که طی چند هفته اخیر بازیکنان پرسپولیس در پیام های خود در فضای مجازی و مربیان پرسپولیس در مصاحبه ها و حتی در نشست های خبری از دریافت نکردن مطالبات خود ناراضی بوده و از مدیران باشگاه انتقاد کرده بودند، امروز ۱۰ درصد دیگر از قراردادهای خود را دریافت کردند تا رقم دریافتی شان به ۷۰ درصد برسد.

 

حالا بازیکنان و مربیان پرسپولیس همگی ۷۰ درصد از مطالبات خود را دریافت کرده اند و جالب این که دریافتی برخی از بازیکنان به ۹۰ درصد هم رسیده است.

 

توافق رادو و پرسپولیس قبل از دربی (عکس)

رادوشوویچ با مسئولان باشگاه پرسپولیس دیدار کرد.

 

به گزارش  ورزش سه ، رادوشوویچ گلر اهل کرواسی پرسپولیسی‌ها که پس از اتمام مرخصی‌اش به تهران برنگشته بود و با توجه به عدم دریافت مطالبات و قرارداد بلند مدت‌اش می‌توانست پرسپولیس را با یک چالش بزرگ و شکایتی دیگر در فیفا مواجه کند، سرانجام راضی به بازگشت به ایران شد و شب گذشته به تهران آمد.

 

  پرسپولیس ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

رادو در روزهای اخیر چند بار علیه شکوری معاون اجرایی پرسپولیس مصاحبه کرده و مقابل او موضع گرفته بود اما در نهایت با بازگشت به ایران که با درخواست و تماس مستقیم گل‌محمدی صورت گرفت، با ابراهیم شکوری و دیگر مسئولان پرسپولیس دیدار کرد.

 

رادوشویچ پس از جلسه با ابراهیم شکوری معاون اجرایی، امیرعلی حسینی مدیر بین‌الملل و ایمان حسین‌پور معاون حقوقی با دریافت بخشی از مطالبات خود و حل مسائل رقم خورده، از امروز در تمرینات تیم شرکت خواهد کرد و در دربی پایتخت به عنوان دروازه‌بان دوم روی نیمکت خواهد نشست.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------