۳ بازیکن نفت به دلیل کم‌کاری در بازی با ذوب‌آهن در اختیار باشگاه گذاشته شدند



  تیم فوتبا,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سه بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به دلیل کم کاری در بازی با ذوب آهن در اختیار باشگاه قرار داده شدند. 

پس از بازی بحث برانگیز شب گذشته تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مقابل ذوب آهن در هفته بیست و هفتم لیگ برتر که همراه با شکست ۳ بر ۲ نفت بود، این باشگاه امروز تشکیل جلسه داد. 

 

به گزارش ایسنا، نفت مسجدسلیمان در حالی شب گذشته بازی را به تیم ذوب آهن واگذار کرد که در نیمه اول سه گل دریافت کرد اما در نیمه دوم با تغییر برخی نفرات توانست دو گل خورده را جبران کند. این دیدار حواشی بسیاری داشت و حتی محمود فکری در نشست خبری پس از این دیدار با عذرخواهی از هواداران تیمش، بازی را مشکوک دانست.

 

امروز نیز باشگاه نفت مسجدسلیمان و کمیته انضباطی این باشگاه با حضور مدیرعامل، تشکیل جلسه داد تا اتفاقات بازی با ذوب آهن بررسی شود که بر اساس بررسی های اولیه، مقرر شد که سه بازیکن به دلیل کم کاری در این دیدار در اختیار باشگاه قرار داده شوند تا بررسی های تکمیلی صورت بگیرد و در خصوص این بازیکنان و حواشی پیش آمده، تعیین تکلیف شود.

 

باشگاه نفت مسجدسلیمان که طی دوران فعالیت خود در لیگ یک و لیگ برتر، اخلاق مداری برایش در اولویت بوده، اعلام کرده است که بررسی های لازم تا مشخص شدن واقعیت، ادامه خواهد شد و اجازه نخواهد داد که برخی بازیکنان اصول اخلاقی و حرفه ای را زیر پا بگذارند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------