آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

سکوت سانچو شکست؛ نفرت هرگز پیروز نخواهد شد



 جیدون سانچو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
جیدون سانچو یکی از سه بازیکن تیم ملی انگلیس بود که در فینال یورو 2020 پنالتی خود را از دست داد و پس از آن هدف حملات نژادپرستانه در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت. 

به گزارش ورزش سه ، جیدون سانچو، مارکوس راشفورد و بوکایو ساکا سه بازیکن تیم ملی انگلیس بودند که در فینال یورو 2020 برابر ایتالیا نتوانستند ضربات پنالتی خود را تبدیل به گل کنند.

 

پس از شکست سه شیرها در فینال این سه بازیکن هدف حملات نژادپرستانه آنلاین قرار گرفتند و پس از روزها، سانچو بالاخره شب گذشته به این حملات واکنش نشان داده است.

 

سانچو در اینستاگرام خود نوشت: "من قرار نیست که وانمود کنم آزارهای نژادی که برای من و برادرانم مارکوس و بوکایو پس از بازی رخ داد را ندیده ام، اما متاسفانه این چیز جدیدی نیست.

 

ما به عنوان یک جامعه باید بهتر عمل کنیم و این آدم‌ها را وادار به پاسحگویی در قبال اعمالشان کنیم. نفرت هرگز پیروز نخواهد شد.

 

به همه جوانانی که مورد سواستفاده و هدف آزارهای مشابه قرار گرفته اند می گویم که سر خود را بالا نگه دارید و به دنبال تحقق رویای‌تان باشید.

 

من به این تیم انگلیس و اینکه چگونه کل ملت را در مدتی که 18 ماه بسیار دشوار برای بسیاری از مردم بوده متحد کرده ایم، افتخار می کنم.

 

همانقدر که می خواستیم در این تورنمنت قهرمان شویم، در ادامه از این تجربه درس خواهیم گرفت.

 

می خواهم از همه شما به خاطر پیام های مثبت‌تان و عشق و حمایتی که بسیار بیشتر از منفی‌ها بود، تشکر فراوانی بکنم.

 

مثل همیشه نمایندگی انگلیس و پوشیدن پیراهن سه شیرها افتخاری بود و من هیچ تردیدی ندارم که ما حتی قدرتمندتر از قبل بازخواهیم گشت."

  

سانچو همچنین در کنار اشاره به اتفاقات زشتی که پس از شکست یکشنبه شب انگلیس در فینال در فضای مجازی رقم خورد، درباره پنالتی خودش که توسط جی جی دوناروما، دروازه بان ایتالیا مهار شد نیز صحبت کرده است.

 

سانچو در این باره نوشت: "من چند روزی فرصت داشته ام که درباره فینال یکشنبه تعمق کنم و هنوز هم ملغمه ای از احساسات را حس می کنم.

 

می خواهم به تمام هم تیمی هایم، کادر مربیان و بیش از همه به همه هواداران که آنها را ناامید کردم، بگویم که متاسفم.

 

این با فاصله بدترین احساسی است که من پس از مدت ها داشته ام. حتی به زبان آوردن احساس واقعی ام با کلمات سخت است اما نکات مثبت بسیاری هم در این تورنمنت وجود داشت هر چند این شکست تا مدت ها ما را آزار خواهد داد.

 

اولین فکر من پیش از آنکه پا به هر مسابقه فوتبالی بگذارم همیشه این است که چگونه می توانم به تیمم کمک کنم؟ چگونه می توانم پاس گل بدهم؟ چگونه می توانم گل بزنم؟ چگونه می توانم شانس گلزنی ایجاد کنم؟

 

و این دقیقاً همان کاری بود که من می خواستم با آن پنالتی انجام دهم، به تیم کمک کنم. من برای زدن آن پنالتی آماده و مطمئن بودم، اینها لحظاتی است که شما از کودکی آرزویشان را دارید، به همین دلیل است که من فوتبال بازی می کنم.

 

اینها همان شرایط تحت فشاری است که به عنوان یک فوتبالیست می خواهید در آن قرار بگیرید.

 جیدون سانچو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

من قبلاً در سطح باشگاهی پنالتی های خود را به ثمر رسانده ام و بی شمار برای تیم باشگاهی و ملی زدن پنالتی را تمرین کرده ام، بنابراین گوشه ای که می خواستم توپ را بزنم، انتخاب کردم اما انگار قرار نبود این بار گل شود.

 

همه ما جاه طلبی و اهداف یکسانی داشتیم. ما می خواستیم جام را به خانه برگردانیم.

 

این یکی از لذتبخش‌ترین اردوهایی بوده است که من در زندگی حرفه ای ام تاکنون در آن حضور داشته ام، اتحاد و یک‌پارچگی تیم چه در زمین و چه خارج از زمین بی نظیر بود."

 جیدون سانچو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

با پایان یافتن مسابقات یورو 2020، سانچو روز گذشته تست های پزشکی خود را، پیش از انتقال 87 میلیون یورویی خود به منچستر یونایتد، به اتمام رساند و گفته می شود که در روزهای آتی رسما پیوستن او به شیاطین سرخ اعلام خواهد شد؛ جایی که سانچو به هم‌تیمی‌هایش در تیم ملی انگلیس یعنی راشفورد، هری مگوایر و لوک شاو خواهد پیوست.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------