میلیچ:مجیدی می‌تواند مربی بعدی تیم‌ ملی ایران باشد!!



 میلیچ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
دربی را تماشا کردم و بسیار خوشحالم که استقلال برنده این بازی مهم شد و به مرحله بعدی صعود کرد. 

  شاید باورش برای هواداران استقلال سخت بود اما هرویه میلیچ به‌جای اینکه هنگام دربی 96 در ترکیب یا حداقل روی نیمکت استقلال باشد در کشورش و از پای تلویزیون تماشاگر این بازی بود. هافبک-مدافع کروات آبی‌ها که به‌خاطر مسائل مالی برای چندمین‌بار با باشگاه دچار چالش شده بالاخره تصمیم گرفت جدا شود و به کشورش برگردد هرچند هنوز هم برخی می‌گویند شاید بازهم شاهد برگشت او باشیم. به بهانه برد استقلال در دربی و غیبت میلیچ صحبت کوتاهی با او انجام دادیم و این‌گونه پاسخ سوالات را داد.

 

شاید باورش برای هواداران استقلال سخت بود، اما هرویه میلیچ به‌جای اینکه هنگام دربی ۹۶ در ترکیب یا حداقل روی نیمکت استقلال باشد در کشورش و از پای تلویزیون تماشاگر این بازی بود. هافبک-مدافع کروات آبی‌ها که به‌خاطر مسائل مالی برای چندمین‌بار با باشگاه دچار چالش شده بالاخره تصمیم گرفت جدا شود و به کشورش برگردد هرچند هنوز هم برخی می‌گویند شاید بازهم شاهد برگشت او باشیم. به بهانه برد استقلال در دربی و غیبت میلیچ صحبت کوتاهی با او انجام دادیم و این‌گونه پاسخ سوالات را داد.

 

دربی را تماشا کردی؟

بله، دربی را تماشا کردم و بسیار خوشحالم که استقلال برنده این بازی مهم شد و به مرحله بعدی صعود کرد.

   

چه حسی داشتی که در ورزشگاه آزادی نبودی؟

مربی و تیم جای خالی مرا حس می‌کردند و البته من مقصر این اتفاقات نیستم. من اگر در این دربی حضور داشتم حتما کمک می‌کردم که تیم دربی را ببرد و آن وقت خوشحال‌ترین فرد بودم. در همه دربی‌ها و دیدارهای مهم تیم همیشه بهترین بودم و همه مربیان و هواداران این حقیقت را می‌دانند. برایم بسیار عجیب و تا حدی ناراحت‌کننده بود که بازی را از تلویزیون تماشا کنم اما به هر حال زندگی همین است و بالا و پایین دارد.

 

عملکرد مجیدی را در این مدت چگونه ارزیابی می‌کنی؟

به‌نظر من مجیدی بهترین مربی در لیگ برتر ایران است و می‌تواند به جایگاه‌های بالاتری برسد. معتقدم بعد از حضور تیم‌ملی ایران به‌همراه اسکوچیچ در جام‌جهانی قطر، مجیدی می‌تواند سرمربی بعدی تیم‌ملی باشد.

 

فرهیختگان

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------