سرمربی سردار از ماجرای تبانی اطلاع داشت!



 بازی سردار بوکان و شهید قندی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
اتفاقات بازی سردار بوکان و شهید قندی یزد همچنان فوتبال ایران را تحت تاثیر خود قرار داده و حالا حقایقی تازه از این ماجرا بیرون آمده است.

به گزارش ورزش سه ، هفته گذشته تیمهای سردار بوکان و شهید قندی یزد در هفته پایانی لیگ دسته دوم در حالی به مصاف هم رفتند که یکی برای گرفتن جواز حضور در پلی آف صعود و دیگری برای فرار از سقوط تلاش می‌کردند و پیش بینی می‌شد که بازی نزدیکی در شهر یزد رقم بخورد اما نتیجه ای که اسکوربورد در پایان نمایش داد، عجیب، دور از انتظار و شبهه برانگیز بود: ده بر یک.

 

بعد از این که فیلم خلاصه بازی بیرون آمد، این شبهه جای خود را به تردید و سپس یقین داد که در این بازی ماجراهایی نهفته است. بازیکنان سردار بوکان که یک هفته پیش 7 گل از دیگر تیم مدعی یعنی شاهین بندرعامری خورده بودند، این بار بی چون و چرا تسلیم تیم نارنجی پوش قندی شدند و بدون کوچکترین مقاومت، دروازه خود را تقدیم مهاجمان این تیم ریشه دار فوتبال ایران کردند.

 

بازی به شکلی بود که کمتر کسی می‌توانست صحت آن را تائید کند و این موضوع باتوجه به اتفاقات بازی قبلی، توجه ها را بیش از پیش به آن جلب میکرد. پرسش مهم اما درباره کادرفنی سردار بوکان بود؛ جایی که پس از صابر میرقربانی، یک سرمربی جوان و کمتر شناخته شده روی نیمکت سردار نشسته بود و همه می‌خواستند نقش او در این ماجراها را بدانند.

 

 بازی سردار بوکان و شهید قندی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

سردار بوکان، تیمی که در دو بازی 17 گل خورد و حالا برچسب تبانی را روی خود می‌بیند.

 

فرید قلندری که هدایت نود ارومیه را برعهده داشت، در هفته پایانی از تهران به بوکان رفت تا منجی سردار برای بقا در لیگ دو شود اما موفق به این کار نشد. او تنها سه روز سرمربی سردار بود و اتفاقاتی را به چشم دید که پیش از مسابقه افکار منفی را در ذهنش پدید آورد اما کدام مربی است که باور کند بازیکنانش قرار است در زمین مسابقه کم کاری کنند؟

 

با این حال از همان دقیقه یک و از لحظه‌ای که مدافعان سردار حتی برای جلوگیری از ارسال توپ و زدن ضربه سر اقدام نکردند، سرمربی جوان اطمینان یافت که قرار نیست اوضاع آنطور که او می‌خواهد پیش برود. تیمش خیلی زود دو گل خورد و این آب سردی بود بر پیکره اش. به سراغ ناظر بازی رفت، تیمش را بیرون کشید و گفت که نمی‌خواهد این مسابقه را ادامه دهد چون همه چیز مشکوک است.

 

اما ناظر بازی ضمن تائید موضع او، گفت که تمام اتفاقات را یادداشت می‌کند ولی اجازه نخواهد داد که بازی متوقف شود چرا که تمام مسابقات همزمان برگزار می‌شوند و باتوجه به حساسیت موجود، هر گونه تاخیر و تعویق در برگزاری مسابقه، شائبه های بیشتری را ایجاد خواهد کرد.

 

گفته می‌شود دو مدافع و یک هافبک تیم سردار بوکان نقش اصلی را در ماجرا داشته اند اما پای حداقل 7 بازیکن در این پرونده باز است و دیگران هم تبرئه نیستند. بازیکنانی که صابر میرقربانی سرمربی پیشین سردار به این تیم آورد تا پروژه بقای نماینده کردها در لیگ دو را استارت بزنند، در هفته های پایانی اتفاقاتی را رقم زدند که منجر به دریافت 17 گل در دو بازی شد.

 

بسیاری از کلیدواژه «تبانی» برای این بازی استفاده می‌کنند اما در بوکان، صحبت بیشتر از «شرط بندی» است.

 

نکته مهم اینکه سرمربی تیم سردار بوکان، به همراه مدارکش راهی کمیته اخلاق شده تا ثابت کند در این ماجرا نقشی نداشته و همچنین دیگر مسائل موجود در بوکان را به مسئولان فوتبال نشان دهد. با این وجود باید منتظر ماند و دید که کمیته اخلاق در نهایت چه حکمی را صادر خواهد کرد و بازیکنان تیم سردار بوکان و همچنین برخی افراد پشت پرده چگونه از این پرونده عجیب و غریب خارج خواهند شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------