امید ابراهیمی به الوکره قطر پیوست | استارت الریان با شجاع خلیل‌زاده



 امید ابراهیمی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
امید ابراهیمی، بازیکن سابق تیم ملی کشورمان به تیم الوکره قطر پیوست.

   به گزارش تسنیم، الوکره قطر به طور رسمی پیوستن امید ابراهیمی به این تیم برای بازی در فصل آینده را اعلام کرد. امید ابراهیمی که در سه فصل اخیر بازیکن الاهلی دوحه بود پس از پایان قراردادش با این تیم به الوکره پیوست.

 

تیم الوکره از یک هفته قبل در دوحه زیر نظر سرمربی اسپانیایی تمرین‌های گروهی‌اش را آغاز کرد و به دنبال کسب نتایج خوبی در فصل آینده لیگ ستارگان قطر است.

 

استارت الریان با شجاع خلیل‌زاده/ امضای قرارداد سرمربی پرتغالی و مهاجم تونسی الدحیل

تیم الریان با حضور شجاع خلیل‌زاده برای فصل جدید استارت زد. 

 

 امید ابراهیمی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

به گزارش روزنامه الشرق قطر، دور جدید تمرین‌های گروهی تیم الریان از روز گذشته با حضور ۴ بازیکن خارجی از جمله شجاع خلیل‌زاده آغاز شد. برخی هواداران الریان نیز پیش از شروع تمرین با اهدای گل به استقبال بازیکنان و نخستین تمرین این تیم رفتند.

 

باشگاه الریان اعلام کرد که موفق عوض، یکی از بازیکنان این تیم پس از بازگشت از تعطیلات در آزمایش‌های پزشکی شرکت کرد و تست کرونایش مثبت است. این بازیکن الریان باید دوره قرنطینه را بگذارند و سپس اجازه حضور در تمرین‌های گروهی تیم الریان را خواهد یافت.

 

تیم الریان با در اختیار داشتن شجاع خلیل‌زاده اردوی تابستانی‌اش را در اسپانیا برپا خواهد کرد.

 

همچنین تیم الدحیل  قرارداد ادمیلسون جونیور، بازیکن بلژیکی‌اش را برای سه فصل تمدید کرد. قرارداد لوئیس کاسترو، سرمربی جدید پرتغالی نیز که در دوحه به سر می‌برده به صورت رسمی اعلام خواهد شد. فرجانی ساسی، مهاجم تونسی الزمالک مصر که پس از ورود به دوحه قرنطینه شد در ساعت‌های آینده قراردادش را با الدحیل امضا می‌کند. الدحیل با گزینه نهایی خود برای تکمیل فهرست لژیونرهایش پیش از برپایی اردوی تابستانی در اتریش در حال مذاکره  است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------